Категорії

    VALORANT знімає обмеження на карту для неконкурентних режимів

    Викладено:

    Riot знімає обмеження на карту для режимів Swift Play, Spike Rush, Escalation та Unrated у VALORANT.

    Riot оголосили про зняття обмежень на карту у VALORANT для всіх неконкурентних режимів гри. Swift Play, Spike Rush, Escalation та Unrated тепер постійно включатимуть усі карти гри.

    У офіційному відео на X, менеджер продукту Tiffy Tsay пояснила, що ця зміна відповідає на заклики спільноти, коли їхні улюблені карти неминуче залишають пул карт.

    Зміни пулу карт у патчі 8.11

    Починаючи з патчу 8.11, обертання пулу карт у VALORANT буде стосуватися лише конкурентного режиму гри. Breeze та Split будуть виключені, тоді як Haven повернеться. Проте ці зміни більше не впливатимуть на більшість режимів гри.

    Обмеження пулу карт у VALORANT не застосовуватимуться до Swift Play, Spike Rush, Escalation та Unrated. Ці режими тепер матимуть усі доступні карти, щоб збільшити різноманітність на основі відгуків гравців.

    Можливі майбутні функції

    Ця зміна підходу до ротації пулу карт може бути новою для VALORANT, але вже присутня в інших іграх. Також варто взяти натхнення з кількох інших функцій для покращення якості гри.

    Повсякденні гравці в CS2 мають можливість голосувати за наступну карту. Ця функція забезпечує, що гравці мають не тільки різноманітність, але й вибір. Це дозволить гравцям дійсно відчути різноманітність карт.

    У Rocket League гравці можуть ставити лайки та дизлайки картам, які з’являються у їхніх онлайн-матчах. Ці уподобання безпосередньо впливають на частоту появи кожної карти у майбутніх матчах.

    Більшість карт у Rocket League мають стандартне розташування, тому це не зовсім точне порівняння. Проте це все ж опція, яку спільнота VALORANT безсумнівно вітає.

    Схожі новини