Esports.gg поспілкувався з TenZ з Sentinels за кілька днів до матчу команди проти NRG у відкритті VCT Americas 2024 Stage 2.
VCT Americas 2024 Stage 2 наближається. Команди борються за місце у плей-офф, де на кону стоїть можливість участі у Champions 2024. І, мабуть, ніхто не хоче потрапити туди більше, ніж Тайсон “TenZ” Нго та Sentinels.
На медіа-дні перед початком Stage 2 ми поспілкувалися з іконою VALORANT. Він поділився своїм баченням щодо відкритого матчу проти NRG, змін у грі для Duelist та багато іншого щодо сезону.
TenZ про зміни в Duelist, консольну версію VALORANT та інші теми
“Перш за все, після перемоги над Gen.G на Masters Madrid і здобуття трофея, хотів би почути ваші думки про перемогу команди в Шанхаї.”
TenZ: “Я думаю, що Gen.G завжди були дуже складними суперниками. Безперечно, найважча команда, з якою ми грали в Мадриді, і одна з команд, якій ми спочатку програли, але у фіналі ми змогли змінити деякі речі, щоб грати проти них краще.
“Але так, загалом, дуже заслужено. Я радий, що APAC змогли здобути свою першу міжнародну перемогу. Думаю, це було давно очікувано. Тож я дуже схвильований цим, і також схвильований майбутнім цієї команди. Вони дуже веселі для перегляду. Вони дуже молода команда. І я думаю, що вони ще мають багато чого показати.”
“Між Мадридом і Шанхаєм стало зрозуміло, що справи йшли не так добре для Sentinels. Як би ви описали те, що спрацювало на початку і в Мадриді, але не вийшло на Stage 1?”
TenZ: “Що спрацювало для нас, ми змогли випередити і встановити свого роду мету або певні склади агентів на певних картах. І я думаю, коли інші команди почали наздоганяти і використовувати те, що ми робили, і також розбиратися в грі.
“Але потім також інноваційні підходи з їхнього боку, я думаю, були найбільшим викликом для нас. Тому що час від повернення з Мадриду і до підготовки до наступного спліту для поїздки до Шанхаю був дуже коротким.
“Або для створення нових складів, особливо з проблемами віз. Я знаю, що як ми, так і LOUD, мали проблеми з розкладом тренувань через це. І, мабуть, це також причина, чому ми не зіграли так добре. Я не хочу шукати виправдання, але дуже важливо мати час для переосмислення себе у грі і перегляду командної роботи.”
“Підходячи до Stage 2, ми знаходимося на тому, що вони називають патчем Duelist. Чи було це поверненням до креслярської дошки, враховуючи, що цей патч стане основою гри? Ми бачимо ті подвійні склади Duelist, а можливо, навіть потрійні Duelist, як у рейтингових іграх. Чи вважаєте ви, що це вплине на зміну агентів, яких ми бачимо?”
TenZ: “Так, я думаю, що зміни в Duelist, чесно кажучи, для професійної гри не дуже щось змінюють. Ми бачили досить багато Neon у професійній грі, просто тому що, на мій погляд, Neon має кращий набір здібностей. Але я думаю, що відсутність двох оглушень дуже впливає на професійну гру.
“Я не думаю, що це настільки важливо для рейтингових ігор. Я не бачу, щоб Iso використовувався взагалі. Ніхто не грає з Iso. Одна команда, яку ми бачили з Iso, просто не є оптимальною, на мою думку. Тож я сумніваюся, що ми побачимо ISO.
“Але приємно бачити, що вони докладають зусиль для переробки Duelist. І я маю на увазі, що Duelist захопили рейтингову драбину зараз. Тож, я впевнений, що зміни спрацювали так, як вони хотіли.
“Я просто думаю, що професійна мета дуже вперта. Тому що професійна мета настільки усталена. Не потрібно змінювати, і це важче змінити і винайти щось нове, ніж грати те, що вже добре розроблено як вашою командою, так і іншими командами.”
“Добре, це все ще незнайома територія для всіх команд у плані формату. Ви зберігаєте свій рекорд зі Stage 1 і повинні зробити достатньо, щоб отримати місце у плей-офф. Як ви особисто оцінюєте Stage 2 без повного скидання?”
TenZ: “Чесно кажучи, я думаю, що це дуже погано. Я не думаю, що це найкращий спосіб вирішити це питання. Формати були досить амбітними, так би мовити. Тож, я безумовно вважаю, що слід було мати повне скидання, і це мало бути розглянуто як окремий спліт, а не продовження попереднього.
“Особливо після повернення з міжнародного турніру, і навіть зі зміною пулу карт. Я думаю, що це дуже важливо і може кардинально змінити деякі команди. Тому що деякі команди, які раніше не могли розібратися з Haven, можуть мати великі проблеми.
“Особливо якщо вони не мають хорошого поточного пулу карт, з Icebox. Тож, я думаю, це може сильно вплинути на багато команд і змінити багато позицій. На мою думку, це повинно було бути повним скиданням перед наступним сплітом.”
“Зважаючи на це, Sentinels і 100 Thieves мають однакову кількість Чемпіонських Очок перед початком Stage 2. Чи сподіваєтеся ви зробити достатньо, щоб Чемпіонські Очки могли стати резервним планом, якщо кваліфікація через плей-офф не спрацює?”
TenZ: “Я маю на увазі, завжди приємно мати трохи додаткової страховки. Але це те, на що ми не хочемо покладатися. Я думаю, ми дуже стараємося, намагаючись рухатися матч за матчем, одну перемогу за раз, і просто зосереджуватися на першому кроці вперед, а не на кінцевій меті.”
“Ну, у вас попереду досить складний розклад. Починається з NRG. Чи вважаєте ви, що повернення FNS і s0m було правильним кроком для них? Boostio зазначив, що відсторонення Demon1 не було правильним рішенням.”
TenZ: “Я думаю, що NRG раніше, я пам’ятаю, як Ethan твітив: ‘Гарні гравці, але погана команда.’ Де я думаю, що структурно, вони не працювали так, як вони уявляли і сподівалися. Тож, я вважаю, що з додаванням s0m і FNS, вони повернули ту стратегічну глибину, якою завжди були відомі як команда.
“І були відомі як команда завжди. Тож я думаю, що під керівництвом FNS вони безумовно стануть сильнішими як команда. І я маю на увазі, коли Ethan не потрібно викликати, його вогнева міць також дуже, дуже добра. Тож я думаю, що загалом, команда стала сильнішою.
“Але щоб додати до того, що сказав Boostio, я не думаю, що гравець як Demon1 заслуговує на відсторонення. І я вважаю, що це просто дуже неприємний сценарій, де його не використовували належним чином у тій команді, і тому він виглядав не у формі.”
“Які ваші очікування від першого матчу Stage 2? Я хочу знати ваші думки про результат, про глядачів. Все.”
TenZ: “Я маю на увазі, перший матч, ми будемо намагатися з усіх сил. Ми знаємо, що це NRG. Вони дуже сильний суперник, з яким ми грали досить багато. Я дійсно вважаю їх сильною командою, особливо з цими змінами. Тож я думаю, що це буде дуже цікавий матч для перегляду, і дуже популярний матч також.”
“Нарешті, я маю запитати про VALORANT на консолі. Чи пробували ви ще раз з моменту запуску бети, і якщо так, які ваші враження?”
TenZ: “Так, я недавно проводив стрім, граючи на консолі. Тож я думаю, що це дуже цікаво. Те, що здавалося дуже сильним, були персонажі з флешами. Ви не можете швидко повертати від флешів. Ви не можете швидко рухатися, як на миші та клавіатурі, тому що ви граєте на контролері.
“Тож, це дуже цікаво. Це весело, я скажу, і я думаю, що для гравців, які переважно грають на консолі і вперше грають у VALORANT, вони будуть насолоджуватися грою. Через всі ці витівки гри і те, що ви можете робити у VALORANT. Тож, я думаю, що це буде досить популярно на консолі.”