“У нашій групі є кілька дуже слабких команд,” — Boostio про шанси 100T на вихід у плей-офф Stage 2
Esports.gg поспілкувалися з Boostio з 100 Thieves, щоб обговорити всі аспекти VALORANT за кілька днів до початку VCT Americas 2024 Stage 2.
100 Thieves повернулися до VCT Americas після сильного виступу на Masters Shanghai. Під керівництвом Келдена “Boostio” Пупелло команда посіла четверте місце після отримання першого місця у своїй міжнародній лізі.
Тепер вони прагнуть продовжити свій успіх на шляху до Чемпіонату. Першим кроком є Stage 2, і ми поговорили з Boostio напередодні його початку, щоб зрозуміти, як команда планує досягти своїх цілей.
Впевненість у потенціалі команди
Boostio відчуває велику впевненість у тому, що майбутні суперники VCT Americas слабкі. “100 Thieves добре відновилися після вибуття з турніру Kickoff. Порівняйте початок року з теперішнім моментом. Що змінилося?”
Boostio: “Я відчуваю, що ми просто отримали більше досвіду у матчах під час Kickoff. Ми були досить новою командою, не грали разом на сцені VCT. Ми зіткнулися з двома з трьох найсильніших команд на той час. LEV мав бути дуже сильним, а Sentinels зрештою виграли Мадрид.
“Якби ми мали іншу групу, ми могли б виглядати краще, але, ймовірно, все одно не вийшли б, якщо чесно. Ми просто не грали так добре. Ми могли б перемогти MIBR або Cloud9, але ми просто не отримали такої можливості.
“Ми просто були в Групі Смерті. Тож, я думаю, це було просто невезіння. Отримати ту групу та не мати багато досвіду як команда на початку року — це однозначно те, що змінилося. Ми зараз граємо багато матчів разом і маємо дуже хорошу синергію.”
Збереження сильних сторін
“І навпаки, що залишилося незмінним у команді? Що працювало спочатку і продовжує працювати зараз?”
Boostio: “Я думаю, це наші сольні гри. Мої товариші по команді мають дуже хороші індивідуальні ігри, що приносять їм багато вбивств. Раніше це було те, у чому ми були найкращими.
“Коли ми мали грати як команда, ми були жахливими під час Kickoff. Зараз, маючи більше синергії, ми можемо грати соло, супер агресивно або як команда. Це наче найкраще з обох світів.”
Роздуми про Шанхай
“Поговорімо трохи про Шанхай. Четверте місце — це непогано з точки зору глядача. Наскільки далеко від мети команди ви відчували себе?”
Boostio: “Просто потрапити на міжнародний рівень — це вже важко. Це сталося торік, і я думаю, що буде відбуватися щороку, коли я граю у VALORANT. Якщо я потраплю на міжнародний рівень, я буду щасливий у довгостроковій перспективі.
“Навіть якщо я потраплю у групу, одного дня в моїй кар’єрі я буду сумний, бо думав, що ми могли б зробити краще. Але реально, потрапити на міжнародний рівень — це те, що дійсно важливо в цій грі.
“Перемога на внутрішньому рівні та участь у міжнародних змаганнях достатні для мене. Четверте місце — це навіть краще. Звичайно, я хотів би перемогти, але друге місце, четверте, восьме — це все те саме, якщо не перемогти. Тому я щасливий на цей момент.”
Уроки з Шанхая
“Чи було щось у Шанхаї, що кардинально змінило ваш підхід до майбутнього Stage?”
Boostio: “Ми багато дізналися про себе як команду. Ми багато спілкуємося в Америці, але на міжнародних змаганнях ви в готельному номері 24 години. Це не дуже приємно, але переживати це з командою і тільки спілкуватися з ними — це важливо.
“Ви проводите з ними 14-16 годин на день до сну. Ви багато дізнаєтеся про людей. Ми мали хороші розмови протягом турніру про те, як ми маємо бути.
“Я думаю, у довгостроковій перспективі, Masters Shanghai буде сприйматися як важливий досвід. Це може передбачити майбутні успіхи, як-от Champs або будь-який турнір у наступні роки з 100T.”
Адаптація до змін
“Що ви можете розповісти про підхід команди до Stage 2, з урахуванням так званого ‘Duelist Patch’, на якому ви будете грати?”
Boostio: “Буде багато Neon. Ви повинні багато грати в рейтингові ігри, щоб зрозуміти Neon та Iso. Я думаю, що Iso не буде багато грати. Якщо він буде, то це погано.
“У змагальних іграх Iso не буде дуже корисним. Ми просто продовжуємо слідувати нашому плану гри. Ми механічно кращі та маємо кращу командну гру. Якщо ми граємо за своїми правилами, ми переможемо.”
Зміни у мап-пулі
“І це новий мап-пул, з Abyss, який з’являється під час плей-офф. Як IGL, чи вас дратують такі зміни, чи ви вважаєте їх цікавими?”
Boostio: “Ці зміни однозначно дратують. Duelist Patch ще терпимий, але зі змінами мап інакше. Є сім мап, і підготовка на них — це багато роботи. Ми запізнилися з тренуваннями через Шанхай до 10 числа.
“Abyss ще більше дратує. Ми працюємо над Haven, а потім тренуємося без гри на Abyss. А потім Abyss входить у плей-офф? Ви хочете, щоб ми тренувалися на восьми мапах? Сім уже багато. Це буде цікаво і смішно.”
Впевненість у майбутньому
“З огляду на ваш рекорд і розклад, 100 Thieves, ймовірно, вийдуть у плей-офф. Наскільки впевнені ви у повторному змаганні з іншими командами VCT Americas?”
Boostio: “Я впевнений, що ми можемо виграти. Sentinels — єдиний реальний конкурент у нашій групі. Наша група відносно легка. У нас є кілька дуже слабких команд.
“Ми на рівні за очками чемпіонату і виглядаємо дуже добре. Багато команд у моїй групі погані. LEV, у якого найкращий рекорд, був нестабільним. LOUD може бути чудовим, але решта погані. Ми налаштовані позитивно і намагаємося з усіх сил, бо в кіберспорті нічого не буває просто так.”
“Є якісь особливі матчі у Stage 2, які видаються складними чи невідомими?”
Boostio: “У регулярному сезоні? Ні. Але всі повинні дивитися матч NRG і SEN. Це буде найкращий матч року. Він буде на другому моніторі під час тренувань. Той, хто програє, може не потрапити на чемпіонат.
“Це буде весело. Але для нашої групи — ніяких сюрпризів. LOUD — невідомість.”