Категорії

    “Ми хочемо бути фундаментально іншою і кращою компанією”, — заявив новий керівник Unity під час запуску Unity 6

    Викладено:

    Сьогодні, 17 жовтня, відбувся глобальний запуск Unity 6, останньої версії популярного ігрового рушія. З її допомогою Unity сподівається залишити позаду невдалий рік.

    Труднощі минулого року

    Каліфорнійська технологічна компанія, чий рушій використовується в таких іграх, як Genshin Impact і Hollow Knight: Silksong, зазнала важкого року через зміну структури оплат, яку один з розробників назвав “приголомшливим мерзотним вчинком”. Наслідки цього рішення призвели до втрати довіри між Unity і спільнотою розробників, а також до звільнення генерального директора John Riccitiello.

    Складний 2023 рік Unity завершила, закривши кілька офісів, звільнивши понад 1 100 співробітників і припинивши угоду з компанією Wētā FX Peter Jackson‘а. Минулого року компанія отримала $2,1 мільярда доходу, але зазнала чистих збитків у розмірі $826,3 мільйона.

    Продовження проблем у 2024 році

    Проблеми тривали й у 2024 році. У січні було скорочено близько 25% робочої сили Unity, тобто приблизно 1 800 робочих місць. Деякі розробники остаточно відмовилися від Unity. Наприклад, Mega Crit підтвердив, що для розробки Slay the Spire 2, сиквелу культової гри, він перейшов на рушій Godot.

    У травні Unity оголосила про призначення нового президента і генерального директора — колишнього операційного директора Zynga Matthew Bromberg. Одним із його перших рішень стало повне скасування спірного Runtime Fee, хоча оплати зростуть.

    Початок нової ери Unity 6

    В інтерв’ю IGN Bromberg зазначив, що запуск Unity 6 можна розглядати як момент перезавантаження для компанії.

    “Ми хочемо бути фундаментально іншою і кращою компанією”, — сказав він. “І я знаю, що ми можемо це зробити. Ми прагнемо мати інші відносини з нашими клієнтами та спільнотою, і хочемо розробляти та постачати продукти по-іншому. І це починається з нашого іншого підходу та реалізації.”

    Відновлення довіри розробників

    Bromberg підкреслив важливість “дій, а не слів”, коли мова йде про відновлення довіри розробників. Першим кроком було скасування Runtime Fee у вересні, через рік після його впровадження. Далі компанія зустрілася з розробниками на щорічній конференції Unite, щоб “перезавантажити” стосунки та поділитися планами. Все це було частиною 90-денного марафону до запуску Unity 6, який Bromberg описав як “найстабільнішу та найпродуктивнішу версію Unity за всю історію”.

    Переваги Unity 6

    Unity 6 забезпечує розробників стабільністю, довготривалою підтримкою та постійними оновленнями. “Так, інновації важливі, але перш за все ви повинні довіряти платформі. Вона має бути стабільною та продуктивною”, — сказав Bromberg.

    За словами компанії, більше ніж 70% найпопулярніших мобільних ігор у світі розроблені на Unity, а Unity Runtime присутній на 1,5 мільярдах пристроїв по всьому світу. Тому Bromberg наголошує, що рушій залишається “фундаментальною частиною цього екосистеми”.

    “Екосистема хоче, щоб ми були на висоті, і коли ми працюємо на максимум, це робить всіх кращими”, — сказав він. “Люди хочуть повернути нас у гру, нам просто треба робити свою частину роботи”.

    “Ми тут назавжди. Поки люди створюють ігри, ми будемо допомагати їм.”

    Перспективи розвитку

    Після багатьох років без прибутку, Unity зараз у “чудовій ситуації з бізнесової точки зору” і “є стабільно прибутковою”. “Немає жодних причин для занепокоєння”, — додав Bromberg. “Unity вже більше 20 років на ринку, і ми будемо тут ще багато років. Ми тут назавжди.”

    Штучний інтелект і майбутнє ігор

    Неможливо говорити про майбутнє Unity чи індустрії відеоігор загалом, не згадуючи генеративний штучний інтелект. Ця суперечлива технологія викликає етичні питання та занепокоєння щодо впливу на роботу розробників.

    Bromberg зазначив, що Unity 6 побудована для роботи з “найкращими” AI-інструментами, які вже використовують розробники. Однак він хоче, щоб Unity “менше думала” про генеративний штучний інтелект і більше про те, “як AI може спростити наші інструменти і зробити розробку ігор швидшою та ефективнішою”. Unity прагне використовувати AI для полегшення роботи з власним рушієм.

    Тиск з боку AI стартапів

    Unity, як і інші розробники ігрових рушіїв, стикаються з тиском з боку AI стартапів, які обіцяють створення ігор будь-ким, навіть без досвіду, через текстові команди у великих мовних моделях.

    Bromberg вважає, що штучний інтелект “змінить багато в світі”, але ключовий аспект роботи відеоігор часто не враховується в обговоренні впливу генеративного AI на розробку.

    “Особливо для наших найбільших клієнтів ми керуємо масивними бізнесами на базі live-service. Так, ви можете створити частину гри за допомогою мовної моделі, але інструменти, процеси та платформи для управління бізнесом і грою для мільйонів людей щодня — це зовсім інша історія,” — додав він.

    Схожі новини