Пряме зіткнення з Ghost of Yotei
Через перенесення релізу Assassin’s Creed Shadows на 2025 рік, тепер гра перебуває в прямій конкуренції з Ghost of Yotei – сиквелом до Ghost of Tsushima, анонсованим під час вчорашнього заходу Sony State of Play.
Обидві гри розгортаються в середньовічній Японії та представляють класичні образи ніндзя, самураїв і ронінів, що спонукає до порівняння між ними. Однак, попри подібності, генеральний директор Ubisoft Ів Гіймо впевнений, що місця на ринку вистачить для двох великих ігор у жанрі екшен-пригода з відкритим світом, які розгортаються в Японії.
Слова генерального директора Ubisoft
“Є багато простору для дуже якісних ігор, і обидві ці ігри можуть добре продаватися,” — сказав Гіймо.
Щодо відмінностей між ними, Гіймо зосередився на особливості Assassin’s Creed Shadows з двома протагоністами, що дозволяє гравцям керувати як ніндзя, так і самураєм.
“Ми прагнемо забезпечити фантастичний ігровий досвід завдяки підходу з двома протагоністами та двома різними, але взаємодоповнюючими стилями гри… Сюжет, що відбувається в середньовічній Японії, має бути дуже захоплюючим,” — додав він.
Конкуренція у 2025 році
Так чи інакше, Assassin’s Creed Shadows зіштовхнеться з великою конкуренцією тепер, коли реліз відкладено на лютий 2025 року. Гра буде конкурувати з такими проектами, як Avowed, Civilization VII, Monster Hunter Wilds та багатьма іншими високопрофільними іграми. Дійсно, 2025 рік обіцяє бути насиченим через очікуваний реліз Switch 2 та GTA VI.
Зміни в стратегії релізу
Щоб підтримати успіх Assassin’s Creed Shadows, Ubisoft планує випустити гру на Steam у перший день релізу, що є відхиленням від попередньої стратегії компанії. Також підтверджено, що гра отримає покращення для PS5 Pro.