Ubisoft офіційно заявила, що в грі Assassin’s Creed Shadows не буде Battle Pass, попри чутки про можливу монетизацію в новій платформі Animus Hub, яка замінить Assassin’s Creed Infinity і стане центром для майбутніх ігор франшизи.
На офіційному Reddit-каналі серії з’явився пост від команди Animus Hub, у якому було спростовано витоки, що натякали на введення платного контенту:
“Ми помітили, що в інтернеті ширяться неточні чутки щодо нової платформи Animus Hub (раніше відомої як Infinity). Хочемо уточнити: всі нагороди, доступні в Animus Hub, будуть абсолютно безкоштовними”.
Жодних платних підписок чи Battle Pass
Ubisoft підтвердила, що в Animus Hub не буде платних підписок чи Battle Pass. Усі гравці зможуть отримувати регулярний контент і місії без додаткової оплати. Деталі щодо платформи та гри будуть опубліковані ближче до релізу Assassin’s Creed Shadows, який перенесли з листопада на 14 лютого.
Зміна моделі монетизації
Ubisoft також відмовляється від звичної схеми платного контенту, яка передбачала випуск Season Pass із двома великими DLC протягом першого року після запуску гри. Крім того, компанія скасувала “ранній доступ за додаткову плату”, коли гравці могли отримати гру на три дні раніше офіційного релізу.
Цей крок може допомогти Ubisoft відновити довіру фанатів, яка похитнулася через низку проблем, що супроводжували кампанію перед запуском гри.
Контроверсії та проблеми
- Зображення Японії: Деякі фанати висловили невдоволення історичною неточністю гри. Розробники вибачилися, зазначивши, що гра є “історичною вигадкою”, а не точною реконструкцією минулого. Це суперечить попереднім заявам артдиректора Тьєррі Дансеро, який обіцяв автентичність.
- Суперечка з історичним прапором: Ubisoft без дозволу використала прапор японської історичної реконструкторської групи для арту в Collector’s Edition. Компанія вибачилася, але відмовилася вилучити його з друкованих матеріалів.
- Скандал із колекційною фігуркою: Виробник фігурок PureArts зняв з продажу статуетку Assassin’s Creed Shadows через її “некоректний дизайн”.
Конкуренція з Ghost of Tsushima
Фанати також обурені перенесенням релізу, адже тепер Assassin’s Creed Shadows опиниться в прямій конкуренції з сиквелом Ghost of Tsushima — Ghost of Yotei, який має вийти у 2025 році. Обидві гри є відкритими світами, заснованими на Японії.
CEO Ubisoft Ів Гіймо, утім, впевнений у майбутньому гри:
“На ринку є місце для кількох якісних ігор, і обидва проєкти можуть показати чудові результати. Ми зосереджені на створенні фантастичного ігрового досвіду з двома протагоністами та унікальними стилями геймплею”.
Що відомо про Assassin’s Creed Shadows
Гра пропонує двох головних героїв — ассасина Наое та самурая Ясуке, між якими гравці можуть перемикатися в процесі проходження. Сюжет переплітає їхні історії, а також вводить нову сучасну сюжетну лінію, яка може бути пов’язана з Animus Hub. Ubisoft сподівається, що ця інтеграція дозволить вдихнути нове життя в сучасну складову серії, яка останніми роками була слабкою ланкою.