Інтерв’ю з розробниками Marvel SNAP
Команда Second Dinner поділилася своїми думками щодо альянсових нагород, ролі відгуків спільноти та іншого.
Сезон We Are Venom у Marvel SNAP
Marvel SNAP зараз знаходиться у сезоні We Are Venom, який включає багато нових карт, режим гри High Voltage та безліч нагород. В інтерв’ю з esports.gg команда Second Dinner, яка стоїть за розробкою Marvel SNAP, розповіла про свої зусилля зробити альянсові нагороди більш цікавими, а також про важливість відгуків від гравців.
Альянсові нагороди в Marvel SNAP
Команда Second Dinner спершу надала більше інформації про подію Bounty Boost Week. Під час цієї події гравці отримували додаткові бали за виконання завдань, пов’язаних з Move-картами, а також за перемогу з використанням карт Move. Особливої уваги заслуговували такі персонажі, як Agatha, Scarlet Witch та Vision, за перемогу з якими нараховувалися подвійні бали.
«Ми вже планували спеціальні події, присвячені важливим моментам у всесвіті Marvel, щоб відзначити різні стилі гри у SNAP», – зазначила команда. «Наприклад, сезон Amazing Spider-Season підкреслив архетип Move, а Marvel Television дебютувала з подією Agatha All Along — це два захоплюючі моменти, які варто відзначити. Ми побачили інтерес спільноти до таких святкувань, тому були раді задовольнити цей запит через систему альянсових нагород».
Розробка нагород і нові ігрові режими
Під час розробки альянсових нагород команда Marvel SNAP прагне зробити гру цікавою та створювати святкові події, щоб заохочувати гравців досліджувати різні стилі гри та досягати ключових етапів. Приклади таких етапів включають знищення кількох карт або завоювання локацій з високою потужністю.
У поточному сезоні більш широкий склад симбіотів відзначає випуск фільму Venom: The Last Dance. Тим часом, новий режим гри High Voltage дозволяє гравцям стикатися з більшою кількістю нагород і отримувати подвійні бали за перемогу з певними картами у своїй колоді.
Відгуки спільноти та розвиток гри
«Ми отримали багато відгуків від гравців і вдячні за ентузіазм спільноти, яка допомагає покращити систему альянсових нагород», — додала команда. «Ми задоволені напрямком, у якому розвиваються нагороди, і продовжимо вдосконалювати цю функцію, щоб забезпечити найкращий можливий досвід для гравців».
Для Second Dinner постійний зв’язок зі спільнотою допомагає формувати майбутній вміст гри. Важливе значення мають як кількісні відгуки, так і індивідуальні пропозиції з опитувань у грі. Зараз команда працює над врахуванням відгуків щодо складності нагород типу “Win 8 Cubes”.
Майбутнє гри та альянсів
Розробники також поділилися своїми думками щодо мети гри та її майбутнього.
«Ми завжди намагаємося враховувати можливий вплив на мету гри при подальшому стимулюванні певного архетипу, щоб уникнути будь-яких негативних ефектів або геймплею, який гравці можуть не сприймати з задоволенням. Однак ми любимо наші колоди Destroy, які включають таких знакових персонажів, як Deadpool, Venom і Shang-Chi, і є великими фанатами PANDART Deadpool і Knull від Kim Jacinto. Незважаючи на нашу прихильність до Destroy, ми хочемо, щоб персонажі з різних архетипів отримували увагу, щоб усі стилі гри були відзначені».
На завершення команда розробників підкреслила, що вони сповнені ентузіазму щодо майбутнього альянсів у Marvel SNAP, сподіваючись, що альянси стануть основною частиною гравецького досвіду у грі з розвитком нових функцій та оновлень. Головним пріоритетом команди є те, щоб гравці отримували задоволення від гри, тому вони закликають продовжувати надавати відгуки та пропозиції.