Категорії

    League of Legends у 2025 році: Новий сезонний формат, оновлення рейтингу та клієнта

    Викладено:

    У 2025 році Riot Games готує для League of Legends чимало змін. Гравців очікує нова модель сезонів, оновлення клієнта гри, покращення системи рейтингів і зміни у способі надання “Переможних” (Victorious) скінів.


    Новий формат сезонів

    Riot впроваджує унікальний формат сезонів, які будуть тематичними й поділеними на три сезони, кожен із яких матиме два акти.

    • Перша тема — Ноксус (Noxus). Теми інших сезонів поки невідомі.
    • Сезони включатимуть розповідні події, режими, мініігри та косметичні лінійки, відповідні тематиці.
    • Тематичні події, як-от Ювілей League, Лунарний фестиваль та День дурня, залишаться частиною гри.
    • Нові скіни будуть випускатися відповідно до тем сезону, поглиблюючи знання про світ Рунтерри.

    Оновлення клієнта League of Legends

    Riot перегляне клієнт гри, зробивши його чистішим, структурованим та інтегрованим у тематичний сезонний досвід.

    • Доданий “Центр активності” (Activity Center), де можна відстежувати прогрес у грі, події, випуск чемпіонів, мініігри та інше.
    • “Інфоцентр” (Info Hub) замінить зайву інформацію на головній сторінці клієнта. Тут будуть з’являтися нотатки патчів, кінематографічні відео, скіни, чемпіони та кіберспортивні новини.
    • Для гравців TFT буде можливість перемикатися на відповідну версію клієнта.

    Зміни у рейтинговій системі

    Riot вносить зміни до рейтингових ігор, щоб забезпечити справедливіший ігровий процес.

    • Сезонні ресети:
      Рейтинг скидатиметься раз на рік, а не в середині сезону.
    • Переможні скіни (Victorious Skins):
      Щоб отримати основний варіант скіну, потрібно виграти 15 ігор у рейтинговому режимі протягом кожного сезону (solo/duo, flex або їх комбінація).
      Кольорові версії (chromas) залишаться доступними для гравців, які досягли відповідних рангів.
    • М’який скидання MMR:
      У 2025 році Riot запровадить м’який скидання MMR на початку кожного розділу сезону. Це допоможе гравцям почати із приблизно рівними шансами досягти високих позицій.

    Повернення після перерви

    Для тих, хто довго не грав, Riot розробила систему м’якого повернення. Після довгих пауз (6+ місяців) ваш MMR знижується, щоб уникнути нерівного матчу через зниження ваших навичок.

    • Середні показники:
      • Колишні Діаманти, які грають в Смарагді, мають середній винрейт 48%.
      • Колишні Майстри в Діаманті мають 49%.

    Це робить гру стабільнішою, хоча повністю уникнути цих проблем поки не вдалося.


    Альтернативні акаунти

    Alt-акаунти залишаються викликом для рейтингових матчів. Riot працює над вдосконаленням моніторингу, але проблема залишається через кількість нових облікових записів, які штучно підвищуються або маніпулюють системою.

    • У великих регіонах, таких як Китай чи Європа, якість матчів у Смарагдовій лізі значно відрізняється від Північної Америки.
    • Інфляція рангу та надмірна варіація навичок у певних регіонах ускладнюють пошук балансу. Riot визнає проблему та спостерігатиме за її розвитком.

    Що означають ці зміни для гравців?

    • Більше тематичних ігрових подій та занурення в лор гри.
    • Покращена організація клієнта для зручності використання.
    • Чіткіша структура рейтингових ігор із щорічними скиданнями та нагородами.
    • Більш справедливий підхід для повернення після перерви.

    2025 рік обіцяє стати значущим етапом у розвитку League of Legends, надаючи гравцям новий, захопливий досвід!

    Схожі новини