Inero розповідає про труднощі IMT, своє бачення ментального здоров’я та сумніви щодо повернення в LCS.
Команда Immortals не виправдала своїх очікувань цього спліту. Вони стали однією з двох команд, поряд з Shopify Rebellion, які не змогли вийти в плей-оф LCS. Після останньої серії матчів Inero сів з esports.gg для обговорення розвитку мети, що пішло не так для його команди, та що чекає на кіберспорт у майбутньому. Ми поспілкувалися з головним тренером Immortals Nick “Inero” Smith про виступи команди та його сумніви щодо 2025 року.
Inero про невдачу Immortals
Ви щойно завершили спліт, і я уявляю, що серія та спліт залишили розчарування. Які ваші думки про серію, як ви себе почуваєте?
Nick “Inero” Smith: “Ух, думки про серію… не дуже добре почуваюся, не дуже. Дуже розчарований, дуже засмучений. Перша гра була такою, що попри всі зміни, проблеми залишаються тими ж. З точки зору тренера це дуже гнітить. Мені шкода гравців, я знаю, що вони стараються, але ми продовжуємо допускати ті самі помилки знову і знову. Я був радий, принаймні, що ми розуміли, що має статися в кожній ситуації. Так вже сталося, хтось має виграти, хтось програти, сьогодні це не ми.”
Чи ці проблеми ті ж самі, що ми обговорювали раніше у спліті? Чи ви відчуваєте, що вдалося вирішити деякі з них?
“Так, я думаю, що є багато схожих речей. Якби я міг сказати, чому так, ми б, мабуть, змогли це вирішити. Справді не впевнений. Ми пробували різні підходи, різні обговорення, як це виправити. Більше м’який підхід, жорсткіший підхід. Усі згодні, що ми повинні робити це чи те. Але ви повинні бути здатними це виконати, коли це відбувається. І ми боремося з цим на сцені. Зрештою, це має значення. Тому я не дуже впевнений, що мало би полегшити це для нас, просто не вдалося це зрозуміти.”
Ми говорили раніше про ваше бачення обміну лініями та еволюцію мети. З вашої точки зору, це було пріоритетом на Void Grubs як об’єкт. Тепер, коли ми бачимо появу цих високоефективних AD-сололейнерів, ви думаєте, що це симптом тієї ж мети, чи це щось інше?
“Не обов’язково, це в основному поширення шкоди, і це дуже корисно для AP-джунглерів мати AD-сололейнера. Але так, не обов’язково. Обміни лініями все ще існують, багато з них відбуваються приблизно на 10-й хвилині для других Grubs, коли команди хочуть змагатися там. В основному, це відійшло від обміну для перших Grubs. Якщо у вас є AD-середня лінія, ви зазвичай виграєте проти магів і переміщуєте підтримку, щоб маг нічого не міг зробити на початку, це, безумовно, має вплив. Тут є певний вплив, але не надто великий.”
Inero порівнює кіберспорт із традиційними видами спорту в аспекті ментального здоров’я
Останнім часом у LoL esports багато обговорюють ментальне здоров’я. Ми мали розмову зі Sniper, де він дуже відкрито говорив про те, як цей спліт вплинув на його ментальне здоров’я. Того ж тижня Meech відійшов через проблеми з ментальним здоров’ям, а Faker продемонстрував видиме виснаження після матчу T1 проти Gen.G. Як ветеран сцени NA, як ви бачите баланс, який гравці повинні знайти між особистими та емоційними витратами на змагання?
“Це конкурентний спорт, зрештою. Для тих, хто знає або знайомий із традиційними видами спорту, ментальне здоров’я завжди присутнє. Є багато стресу. Це стресова робота, стресовий досвід. Не так багато можна зробити, щоб це змінити, окрім того, щоб бути свідомим щодо себе та знати, що є добрим для вас, а що – ні. Думаю, що для кіберспорту багато що залежить від того, щоб знаходити способи бути здоровішими. Це дуже недооцінюється, ми всі геймери.
“Спосіб життя дитини, яка сидить вдома, їсть снеки і грає у відеоігри весь день, не є найздоровішим. І у вас немає найздоровішого соціального життя, найздоровіших харчових звичок. Це справді важливо і має значення. Вам потрібні люди поруч, вам потрібне соціальне життя, вам потрібні здорові харчові звички і здорове тіло, інакше це призведе до проблем у майбутньому.
“Ви повинні максимально тренуватися, і ви не можете це зменшити, але потрібно бути свідомим щодо всього іншого навколо вас. У традиційних спортсменів, все фізичне, тому їх тренування коротші, ніж у кіберспортсменів. Але вони приділяють багато часу перегляду записів. У них більше соціального життя, і вони природно здоровіші, бо вони спортсмени. Це частина роботи. У кіберспорті цей аспект значною мірою жертвується заради того, щоб зіграти ще кілька ігор у соло-черзі, замість того, щоб мати хороші тренування. Це важливо, і я думаю, що це потрібно враховувати для кожної людини індивідуально. Легше сказати, ніж зробити, розумієте?”
Inero не впевнений, чи повернеться до кіберспорту LoL у 2025 році
Ми стоїмо на порозі великого року для League of Legends у 2025 році. З змінами в LCS, ширшими інфраструктурними змінами та іншим. Як ветеран кіберспортивної сцени, які найбільші перешкоди ви бачите для себе у наступному році?
“Думаю, що найбільша перешкода залишається тією ж для LCS загалом. Це створення продукту, який люди хочуть дивитися і яким цікавляться. Це те, що Riot чи команди так і не змогли вирішити. Це те, що справді має значення. З точки зору змагань, це не зміниться надто сильно, у нас буде подібна кількість конкурентоспроможних команд. Це ускладнить вхід молодих талантів у сцену, якщо вони не є винятковими, але так було вже давно. Не думаю, що це зміниться надто сильно. Я навіть не знаю, може, це і є найбільша перешкода, я не знаю, чи побачите ви мене наступного року на сцені, якщо бути реалістичним.”
Останні слова для завершення спліту?
“Просто хочу сказати, що я, як завжди, вдячний фанам. Я завжди отримував підтримку від багатьох людей, які зверталися до мене приватно як фанати, і я дуже ціную цих людей. Фани Immortals, фани гравців нашої команди. Я розчарований тим, що сталося, вибачте, що ми не змогли з’ясувати, що робити, щоб ці хлопці змогли показати свій рівень. Зрештою, це наш провал, тож так, це погано. Дякую за підтримку, радий за команди в плей-оф. Радий бачити, що багато колишніх людей з GG пройшли кваліфікацію, і сподіваюся, вони матимуть успіх і зможуть потрапити на світовий чемпіонат.”
Ну, що б не сталося наступного року, ви залишаєтеся легендою для мене за фантастичні виступи Golden Guardians. Це незабутні моменти LCS для мене. Тому дякую. Команди, які ви зібрали, дали мені багато годин любові до гри, тому дякую за це.
“Ціную це, чоловіче. Дуже дякую.”
Inero та Immortals вибувають з плей-оф і не повернуться на сцену цього року. Наступного року дві команди з LCS будуть виключені, залишаючи Inero та IMT у невідомому стані. Плей-оф триває цього вікенду. Слідкуйте за оновленнями на esports.gg.