Томаш “Nightshare” Кнєжінек, тренер Fnatic, поспілкувався з esports.gg про розчаровуючу поразку його команди з рахунком 0-3 від G2 Esports у плей-офф LEC Summer Split, про мету та інше.
Fnatic здавалося проклятими в їхньому серії проти п’ятиразових чемпіонів LEC G2 Esports. Fnatic постійно брали значну ранню перевагу, але G2 перевершували їх у середині гри, що призводило до рахунку 0-3 на користь чорних та помаранчевих претендентів. Після серії тренер Fnatic Nightshare обговорив, чому, на його думку, вони не змогли перемогти і що потрібно виправити. Від макро до мети, Nightshare розкриває всі деталі.
Інтерв’ю з Nightshare
Esports.gg: Дякую, що знайшли час, Nightshare. Очевидно, що ви не задоволені результатами серії. Як ви почуваєтеся щодо цього, і які ваші думки щодо того, чому це було так важко для команди?
Nightshare: “Я зовсім не задоволений, тому що, з моєї точки зору, ми були досить добре підготовлені, і все зводилося до виконання під стресом. Я думаю, що в більшості цих ігор ми отримували величезну перевагу і просто продовжували її втрачати. Ми приймали погані рішення і робили дуже погані індивідуальні помилки через те, що люди були в стресі і не грали чітко.
З іншого боку, ми програли через те, що вже знали. Помилки, які ми робимо — найкращі команди карають за ці помилки. Для мене здавалося, що ми позбулися цих помилок і значно покращилися. Але це повернулося до того, що ми все ще не робимо це правильно. Нам просто потрібно продовжувати працювати над цим до фіналу сезону. І якщо ми продовжимо працювати над цим, ми повинні мати високі шанси на досягнення топ-2 і боротьбу з G2.”
Ви згадали, що нездатність закрити гру з серйозною перевагою в золоті є регулярною проблемою. Чи є це однією з тих проблем, які ви намагалися вирішити на практиці, але вона з’являється в цих стресових серіях на сцені?
“Справа в тому, що ці помилки зараз допускаються незалежно від переваги в золоті. Я можу навести один приклад. Після кожного об’єкта, який ми захоплюємо, кожної башти, кожного дракона, кожної битви або будь-якої битви, яку ми виграємо або захоплюємо, ми повинні негайно повертатися на базу і грати на високому темпі. Багато разів ви можете чітко бачити в іграх — ми або не повертаємося на базу разом, або хтось зупиняється, наприклад. Це не має значення, чи є у вас перевага в золоті чи ні. Якщо ці помилки трапляються, вам важко грати в гру. Якщо ви граєте проти хорошої команди, як G2, вони миттєво покарають за будь-яку таку помилку.”
Ми спілкувалися з багатьма професійними гравцями та тренерами, які вважають, що постсерединний мета була дуже нестабільною між AP джанглерами і зростанням ADC соло лейнерів. Як ви ставитеся до мети цього розділу, і чи відчуваєте ви ту саму нестабільність?
“Мені не дуже подобається ця мета, тому що всі мають так багато шкоди в цій меті, так? І тоді ви бачите бідну маленьку підтримку з одним предметом Warmog’s. Обидві підтримки в пеклі, до речі — взагалі не грають у гру. Будь-який CC, який потрапить на них, вони миттєво зникають. В основному те, що ви сказали, так? Я думаю, що можна описати це як те, що є багато нестабільності, і саме це я ненавиджу в меті.
Щодо цих подвійних AD Carries або ADCs в середині, це робить гру дуже цікавою на ранній стадії. Середня лінія тепер є 2v2 лінією або 3v3 лінією. Ви можете побачити багато дії навколо середньої лінії на ранній стадії. Я думаю, що це, принаймні для глядача, дуже цікаво і дуже весело.”
Говорячи про зміни після середини сезону, лейн свопи майже зникли з мети, але продовжують з’являтися як відповіді на певні матчапи. Як ви бачите лейн свопи зараз, коли ми пройшли кілька місяців після їх піку на MSI?
“Це складне питання. Я не хочу розкривати занадто багато. Без розкриття занадто багато, я не думаю, що лейн свопи є такими, як вони були раніше. Ви все ще можете використовувати їх у дуже специфічних ситуаціях, але ви повинні дуже чітко розуміти ці ситуації, тому що якщо ви не використовуєте їх правильно в цих специфічних ситуаціях, ви будете дійсно покарані.”
Які найбільші сильні сторони ви хочете зберегти для команди, вступаючи у фінал сезону, і яка ключова слабкість, яку ви хочете вирішити?
“Я думаю, що сильні сторони, які ми хочемо зберегти, — це те, над чим ми працювали в передсезонні і регулярному сезоні. Це головним чином те, як підтримка і джунгл грають разом, і як вони грають навколо людей на карті.
Найбільша слабкість — це те, що нас сьогодні вдарило — виявлення себе з баченням, яку інформацію ми надаємо ворогу. Найкращий спосіб сказати це: ‘наскільки ми виявляємо себе, щоб бути покараними.’ І це завжди наша найбільша слабкість. Коли ми йдемо на міжнародний рівень, коли ми граємо проти великих команд, таких як G2, вони будуть там.
Вони покарають вас за виявлення. Кожна помилка, де ви виявляєте себе, вони покарають. Тож це все ще щось, над чим ми повинні працювати, і щось, що ми сподіваємося зробити — навіть під найсильнішими стресовими помилками. Тому що, коли ставки високі, кожен буде робити помилки. Але ми дозволяємо собі робити занадто багато помилок. Ми не можемо грати в гру таким чином.”
Ми опитували професійних гравців з цього приводу. Якщо б ви могли вибрати, який регіон буде показано в Arcane Season 3, який регіон ви б вибрали? І якщо б ви могли вибрати одного чемпіона з цього регіону, щоб він отримав трохи екранного часу, кого б ви вибрали?
“Я думаю, що мене цікавив би Фрелйорд. Це могло б мати гарні пейзажі. Мені було б дуже цікаво, як вони його анімуватимуть. Якщо я не помиляюся, я не дуже добре знаю лор, Тріндамір також звідти.”
Так, Тріндамір з Фрелйорду. Чоловік Еш з політичної зручності.
“Так, тоді мене цікавила б його історія. Він один з перших чемпіонів, яких я грав у грі, тому мені б хотілося побачити його.”
Nightshare і його команда матимуть ще один шанс на Worlds у фіналі сезону LEC 2024. Там вони боротимуться за останню надію на міжнародний виступ, щоб завершити рік.