Категорії

    FLY Массу про зменшення таланту в НА: “Люди грають у [шутери]”

    Викладено:

    Esports.gg поспілкувався з бот-лайнером Flyquest, Фахадом “Массу” Абдулмалеком, про його переможну серію проти NRG, зменшення шляхів для професійних надій Північної Америки (NA) та чому він вважає, що Fearless Draft буде корисним для гри.

    Про Массу:

    Массу є однією з останніх зірок NA League of Legends (LoL), родом з Канади через Ірак. Він знаходиться у складі з перевіреним міжнародним талантом і ще не пройшов навіть рік його кар’єри в League Championship Series (LCS). Ми сіли з Массу після його ігор проти NRG, щоб поговорити про спліт, великі анонси для майбутнього кіберспорту LoL та чому стає все важче і важче для початківців професійних гравців слідувати його стопами.

    Рефлексії після серії з NRG:

    Esports.gg: Як ви почуваєтеся після серії з NRG, як особисто, так і як команда?

    Массу: “Я думаю, що особисто я не дуже задоволений своїм виступом в цілому. Я думаю, що першу гру я відіграв нормально, а другу і третю – не дуже добре. Я думаю, що було багато речей, над якими ми працювали як команда і які ми застосовуємо в грі, і я задоволений цим. Але я думаю, що є ще багато місця для покращення.”

    Лейн-свапи у професійній грі:

    Ми побачили лейн-свап, хоч і невдалий, у цій серії. Riot намагався видалити лейн-свапи з професійної гри після MSI, але вони продовжують з’являтися в багатьох регіонах. Чи недостатньо зробила Riot, щоб дезінсентувати лейн-свапи, чи скринька Пандори вже відкрита, і тепер команди усвідомлюють, що старомодний “європейський” стиль League of Legends не є універсальним, як ми колись думали?

    Массу: “Так, я думаю, що це велика частина цього. Люди зрозуміли, що коли ви граєте в League, у вас є багато гнучкості, ви можете робити, що завгодно. Вам потрібно оцінити, яка у вас проблема з ворожим складом, і як ви можете її вирішити. Потім, особливо якщо у вас слабкий бот-лайн, і вас будуть пушити, ви втратите бот-ка

    мпи, якщо ваш джунглер їх не взяв. Якщо ви все одно втратите плити, то можете так само свапнутися. Ви змушуєте менш [керрі-орієнтованого] чемпіона, зазвичай топ-лайнера, втратити золото і допомогти вашому бот-лайну досягти рівня три, принаймні.

    “Потім вони можуть свапнутися назад і фактично боротися за контроль лінії. Я думаю, люди зрозуміли, що так можна робити набагато частіше, тому лейн-свапи стали більш поширеними. Я думаю, що доки люди не втратять свою повну турель під час лейн-свапу, це добре. Тому що ідея полягає в тому, що ви все одно втратите ці плити. Ви можете так само поставити свій бот-лайн у хорошу позицію, щоб вони могли боротися назад пізніше.”

    Думки про Fearless Draft:

    Esports.gg: Як ви почуваєтеся щодо нового міжнародного заходу та введення Fearless Draft на міжнародний рівень кіберспорту LoL? Як цей формат змінить підхід команд і гравців до заходу?

    Массу: “Особисто я думаю, що Fearless – це гарне доповнення. Я думаю, що це змушує набагато більше творчості і набагато більше вирішення проблем у драфті. У даному патчі у вас зазвичай є кілька ОП чемпіонів, які дійсно сильні, і тоді ви обмінюєте їх і дивитесь, чи можна дати Х чемпіона, що ви можете за це отримати? І я думаю, що Fearless Draft дозволяє бути набагато креативнішим у сенсі ‘О, вони взяли цього чемпіона, тепер він вийшов на решту серії,’ тому драфти можуть повністю змінитися. Якщо сьогодні був Fearless Draft, можливо, АП джунглери не будуть підібрані у грі 3. Можливо, це переключиться на зовсім іншу гру, де джунглер – танк, і замість того, щоб грати навколо АП джунглерів, ви граєте керрі топ або керрі бот. Я думаю, що Fearless змусить команди бути більш креативними під час драфту і бути більш обережними.

    “Щодо того, як це змінює міжнародну гру, є міжнародний турнір Fearless, де, я думаю, найсильнішими будуть команди, які мають багато сильних сторін і є дуже гнучкими. Я думаю, що оскільки MSI та Worlds не є Fearless, це все ще добре, тому що всі будуть мати широкий пул чемпіонів, з яких можна обирати, і багато стилів гри, які вони можуть грати, тому що вони були змушені це робити у Fearless. Таким чином, всі команди будуть змушені гнучко використовувати більше ніж один стиль.”

    Можливість Fearless Draft як стандартного:

    Esports.gg: Ви думаєте, якщо турнір Fearless Draft буде успішним, чи повинен Fearless Draft стати стандартним способом гри у професійному LoL, з унікальною кількістю чемпіонів майже 170?

    Массу: “Я багато думав про це, але ще не сформулював свою думку про це. Я думаю, що коли я пограю у Fearless, я отримаю уявлення про те, як це виглядає і відчувається, і тоді я краще зрозумію, чи це добра річ у довгостроковій перспективі, чи ні. Але на даний момент я думаю, що це позитивна зміна.”

    Бест-оф-Три у LCS:

    Esports.gg: Тепер, коли ви трохи освоїлися, як ви насолоджуєтеся бест-оф-три як форматом LCS?

    Массу: “Я особисто великий фанат бест-оф-три. Це робить матчі набагато більш захоплюючими для нас, тому я можу уявити, що це набагато більш захоплююче для фанатів теж. Я думаю, що це набагато точніше відображення сили команди. Тому що, іноді, дві команди грають одна проти одної і перша гра може, чесно кажучи, просто не пощастити. Тоді у програючої команди немає способу повернутися. З бест-оф-три, якщо гра йде не так, ви можете адаптуватися і бути креативними, ви можете змінити свій підхід до драфту, можливо, знайдете різні слабкі сторони команди-суперника. Тому я думаю, що це набагато точніше відображення сили обох команд, коли ви граєте бест-оф-три, а не бест-оф-ван.”

    Майбутнє талантів NA:

    Esports.gg: З змінами в американському LoL, у 2025 році буде ще менше місць для внутрішнього північноамериканського таланту. Як людина, яка швидко піднялася до професійної гри, що ви думаєте про розвиток таланту NA, і як ви бачите цей шлях для більше гравців, як ви, щоб отримати шанс грати на сцені LCS тепер і в майбутньому?

    Массу: “На мій особистий погляд, я завжди думав, і не знаю, як це працює, це як маркетинг і все таке, Riot повинні більше зосереджуватися на просуванні League of Legends для молодшої аудиторії. Я думаю, що це зазвичай де гри [успішні]. Якщо ви можете якимось чином створити гру та кіберспорт, де постійно будуть приходити молоді люди, дивитися це, захоплюватися цим, тоді у вас завжди будуть амбітні професійні гравці, як у Кореї. У Кореї мільйони 10-15-річних грають у гру, бо вони бачили Фейкера або іншого професіонала і дійсно хочуть бути, як вони. Я думаю, що це те, чого нам не вистачає в NA. Я думаю, що молоді люди грають у VALORANT і переважно у шутери, як я вважаю. Якщо є спосіб зробити League більш доступною для нових гравців, я думаю, це було б добре.”

    Повідомлення фанатам:

    Esports.gg: Є повідомлення для ваших фанатів та фанатів Flyquest, які з нетерпінням чекають на решту спліту?

    Массу: “Дякую, що дивитеся, і сподіваюся, ви продовжите дивитися, бо ми ще далеко не на піку своїх можливостей.”

    Схожі новини