Riot Games анонсувала значні зміни у рейтинговому режимі League of Legends, які набудуть чинності у 2025 році. Оновлення спрямовані на покращення якості матчів, підвищення задоволення гравців та вирішення таких проблем, як інфляція рангів і складність повернення до гри після тривалих перерв.
Ключові нововведення
1. Скасування частих скидань рейтингу
У 2025 році скидання рейтингу відбуватиметься лише раз на рік, на початку сезону.
- Мета: зробити процес просування у рейтингу більш плавним і знизити стрес гравців.
2. Нові умови для отримання “Переможних” скінів (Victorious Skins)
- Базова версія скіну: тепер доступна за 15 перемог у рейтингових іграх протягом кожного тематичного сезону.
- Кольорові схеми: залишаються ексклюзивними для гравців, які досягли високих результатів.
Рішення проблеми інфляції рангів
Останніми роками спостерігалася перенасиченість гравців у високих дивізіонах, таких як Майстер і Діамант, що призводило до погіршення якості матчів.
- Riot впроваджує нову систему розподілу навичок і рангів, щоб усунути дисбаланс.
- Ці зміни повернуть вагу високим рангам і покращать ігровий досвід у цих дивізіонах.
Повернення після перерви
Для гравців, які довго не грали, система м’якого скидання буде покращена:
- Гравці зможуть адаптуватися до гри, не потрапляючи до матчів, які перевищують їхні поточні навички.
- Це зменшить ризик розчарувань як для тих, хто повертається, так і для їхніх союзників.
Боротьба з “смурфами”
Riot продовжує боротьбу з підвищенням рангів через “бустинг” і маніпуляції.
- Нова система скидань рейтингу та селективний підхід до акаунтів підвищить чесність матчів.
- Це особливо важливо для вищих рівнів гри, де вплив “смурфів” найбільш помітний.
Що далі?
Riot Games підкреслює, що це лише перший етап змін. Компанія продовжить працювати над:
- якістю матчмейкінгу,
- системою винагород,
- справедливістю розподілу рангів.
Висновок
2025 рік стане важливим етапом у розвитку рейтингової системи League of Legends. Завдяки нововведенням гра обіцяє стати більш мотивуючою, чесною та цікавою для гравців усіх рівнів.
Очікуємо перших результатів впровадження цих змін і їхнього впливу на ігровий процес!