Розглянемо використання гранат, тих чудових речей, які гравці так люблять кидати по карті. Що ж таке гранати? Це п’ять видів метальної зброї, з яких ваш герой може носити чотири одиниці з деякими обмеженнями. Високоефективні гранати (відомі як HE nade), Молотов (або запалювальна граната на стороні КТ), світлошумова граната, димова граната і муляж. Ваш герой може носити тільки одну з кожної, за винятком світлошумових гранат, де обмеження – дві.
Гранати є невід’ємною частиною CSі дуже важливим фактором у поточній меті, який може вирішити результат гри. Дуже мало гравців знають, як правильно використовувати свої гранати, і деякі з них взагалі не купують їх. Ці відео в статті допоможуть вам навчитися правильно використовувати свої гранати. Особливо це стосується димових гранат, які необхідні для контролю карти.
Високоефективна граната (HE nade)
HE граната вибухає через певний час після кидка і має максимальний ушкоджуючий ефект у 57 одиниць проти броньованих гравців і 98 проти неброньованих. Тому високоексплозивна граната може бути смертельною проти еко-атаки, оскільки прямий удар гранати по гравцю може залишити його з 2 одиницями здоров’я.
Світлошумова граната (Flashbang)
Світлошумова граната, або флеш, використовується в першу чергу для засліплення ворогів. Якщо гравці дивляться прямо на неї, незалежно від того, чи це товариш по команді, чи ні, їхній герой буде засліплений на певний час, залежно від того, наскільки близько флеш вибухнув і наскільки прямо гравець дивився на нього. Чим далі вибухає флеш, тим менш ефективним буде засліплюючий ефект. Існує кілька способів використання світлошумових гранат.
Димова граната (Smoke grenade)
Димова граната стала синонімом захисту бомбових сайтів на стороні КТ. Вони є важливою частиною захисту в CS, і це справедливо. Димові гранати вибухають тільки після того, як вони припиняють рух, тому ви можете буквально кидати їх настільки далеко, наскільки дозволяє карта. Це дозволяє обом сторонам закривати певні проходи або дверні отвори, які є важливими для іншої сторони, щоб мати через них огляд, як, наприклад, середні двері на Dust2.
Молотов/Запалювальна граната (Molotov/Incendiary grenade)
Молотов/Запалювальна граната вибухає через певний час після кидка. Якщо вона вибухає на землі або біля неї, вона покриває значну площу вогнем. Кожен гравець, що стоїть у цих вогнях з 100 одиницями здоров’я, має приблизно три з половиною секунди, щоб вийти з вогню, перш ніж він помре. Гравці можуть загасити будь-які вогні, спричинені запалювальною гранатою або Молотовом, за допомогою димової гранати, що може дозволити КТ вижити довше, ніж передбачалося.
Муляж (Decoy grenade)
Гравці можуть використовувати муляж різними способами. Один із способів – використовувати їх для маскування вашої атаки і плутати ворогів. Можна кинути велику кількість муляжів на один бік карти, дозволити їм створити шум і потім вийти в атаку. КТ будуть запізно викликати підмогу, оскільки вони дізнаються про атаку терористів, тільки коли ті вже будуть біля їхніх дверей. Крім того, гравці можуть зіграти фейк, кидаючи муляжі на одну сторону карти, а потім йдучи на іншу.