Я вважаю, що слово «затишний» стало занадто часто вживатися для опису жанрів відеоігор в наш час, але важко знайти інше прикметник, яке б так ідеально передавало те, що я люблю в Dragon Quest. Простий, але захопливий покроковий бій у поєднанні з класичною історією про героя, яка розгортається у мальовничому фантастичному світі, створює чудовий традиційний RPG-досвід, який завжди приносив мені комфорт. Тож коли на недавній презентації мені запропонували спробувати Dragon Quest III HD-2D Remake на PlayStation 5 або Nintendo Switch, вибір сісти на диван із Switch у портативному режимі був очевидним.
І можете бути спокійні, власники Switch: Dragon Quest 3 виглядала та працювала чудово на старіючій системі Nintendo. Інші HD-2D ігри від Square Enix, такі як Octopath Traveler та Live A Live, ідеально підходили для коротких сеансів гри перед сном, і Dragon Quest 3 теж виглядає готовою вписатися в цей формат.
На відміну від нашого першого знайомства з ремейком Dragon Quest 3, яке показало, як вірно він дотримується коренів 30-річної NES-RPG, годину, яку я провів у Dragon Quest 3, я витратив на ознайомлення з новими додатками до ремейку. І наразі я надзвичайно задоволений новим контентом, який освіжає гру, не змінюючи оригінальний досвід до невпізнання.
Спочатку я провів час у оновленій Арені монстрів, де ви можете відправляти монстрів, яких перемогли і завербували протягом гри, на бій проти інших команд істот. В оригінальній Dragon Quest 3 ви могли лише робити ставки на результат боїв на Арені монстрів, але цей ремейк дозволяє вам взяти участь у самих боях. Колекціонування монстрів було важливою частиною як основних ігор Dragon Quest, так і серії Monsters протягом десятиліть, і чудово, що ця традиція продовжується тут.
Я увійшов на арену з готовою командою з Слайма, Хілслайма та Спайкд Хеара, але очевидно, що цей побічний режим створений для того, щоб я міг зібрати власну команду з монстрів, яких завербую протягом основної гри. Ви не керуєте командою безпосередньо в турнірі Арени монстрів, але можете налаштувати, як вони діятимуть у бою, вибираючи один із чотирьох варіантів: «Не проявляти милосердя», «Боротися розумно», «Зосередитися на лікуванні» та «Не використовувати MP».
Перші кілька раундів я наказував своєму Хілслайму зосередитися на лікуванні союзників, поки Слайм і Спайкд Хеар завдавали шкоди, але коли я зрозумів, що бій вже виграно, я наказав усій команді діяти на повну силу. Цей автоматичний бій монстрів здається веселим відволіканням від основної пригоди, і я уявляю, що буду часто повертатися, щоб налаштовувати свою команду та брати участь у турнірах.
Під час спостереження за битвами своєї команди мене зачарували моделі персонажів ворогів. З моменту, коли було анонсовано цей ремейк, я відчував, що Dragon Quest та стиль HD-2D створені один для одного, і, побачивши це на практиці, я переконався в тому, як сильно мені подобається бачити цих класичних ворогів у захопливому стилі від Square Enix. Кілерпіллар (злий гусінь, якщо ви не здогадалися), з яким я бився у першому бою, мав дуже детальну анімацію очікування, де він постійно погойдувався вперед-назад, а те, як він звивав усе своє тіло, готуючись до атаки, робило покроковий бій значно більш динамічним.
Те ж саме можна сказати і про чудові моделі персонажів Роббіна ‘Оода та його групи Робін ‘оодлумів, з якими я зіштовхнувся на вершині Вежі Небо. Підйом на вежу був класичним атмосферним досвідом дослідження підземелля з випадковими сутичками. Тут я був вражений тим, наскільки гнучкою є бойова система Dragon Quest 3. Пам’ятаєте ті чотири налаштування дій, які я міг призначати своїй команді на Арені монстрів? В основному бою Dragon Quest 3 ці налаштування також доступні вам, з додатковим варіантом «Дотримуватись наказів». Це означає, що ви можете швидко проходити легкі випадкові бої в підземеллі, наказуючи всім чотирьом учасникам команди «Не проявляти милосердя», але коли починається складний бій із босом, ви можете взяти під контроль кожне рішення, щоб забезпечити перемогу. Це, у поєднанні з можливістю збільшити швидкість бою в будь-який момент, додає грі того самого затишного, розслаблюючого відчуття, про яке я згадував раніше. Приємно розслабитися і спостерігати, як під час швидких сутичок накопичуються очки досвіду, але коли я досяг вершини вежі, щоб битися з Роббіном ‘Оодом, я захотів контролювати кожен свій крок.
І добре, що я це зробив, бо бій із босом був дуже напруженим. Мені довелося кілька разів використовувати священика, щоб зцілити свою команду, тоді як мій головний герой і Монстр Вранглер (нова класова роль у ремейку) завдавали важких ударів. Я відчув полегшення, коли Роббін ‘Оод нарешті впав на землю, і це лише викликало бажання негайно вирушити в наступне підземелля, щоб зустріти наступного великого боса.
Я уявляю, що гравцям буде дуже весело налаштовувати свою команду і змінювати її протягом гри.
Я також хочу відзначити нову функцію налаштування команди в цьому ремейку. Учасники вашої команди в Dragon Quest 3 – це чисті аркуші, але ремейк оновлює «Місце планування вечірок Патті», таверну, де ви можете створити власних членів команди, вибираючи для них клас, ім’я, зовнішність, колір волосся і голос. Хоча варіантів налаштування не дуже багато, їх достатньо, щоб створити елементарну версію себе, яку я додав до своєї команди. Уявляю, що гравцям буде дуже весело налаштовувати свою команду і змінювати її протягом гри.
Dragon Quest III HD-2D Remake виходить 14 листопада на Nintendo Switch, PlayStation 5, Xbox Series X|S і ПК, а Dragon Quest I & II HD-2D Remake з’являться десь наступного року.