Категорії

    Valve випустила масштабний патч 7.37c для Dota 2: повний список змін

    Викладено:

    Valve нарешті випустила масштабний патч 7.37c для Dota 2, який радикально змінив гру. Розробники суттєво змінили поточну мету, відкоригували баланс героїв і додали безліч нових предметів. Цілком імовірно, що кіберспортсмени використовуватимуть цей патч на The International 2024.

    Ці зміни були опубліковані на офіційному сайті Dota 2.

    Геймплей зазнав значних змін після цього великого оновлення, що враховує багато проблем, про які повідомляли користувачі, і пропонує нові та захоплюючі можливості для створення збірок.

    Повний список змін у патчі 7.37c:

    Harpy Stormcrafter

    • Chain Lightning: вартість мани збільшена з 50 до 60

    Оновлення предметів

    • Gleipnir
      • Здоров’я: бонус до здоров’я знижено з 350 до 300
      • Eternal Chains: шкода знижена з 180 до 165
    • Guardian Greaves
      • Mend: відновлення здоров’я знижено з 350 до 325
    • Holy Locket
      • Holy Blessing: посилення лікування знижено з 30% до 25%
    • Mekansm
      • Restore: відновлення здоров’я знижено з 275 до 250
    • Pipe of Insight
      • Barrier: поглинання шкоди знижено з 450 до 425
    • Rod of Atos
      • Здоров’я: бонус до здоров’я знижено з 300 до 275
    • Solar Crest
      • Shine: бонус до броні знижено з 7 до 5

    Оновлення героїв

    • Ancient Apparition
      • Ice Blast: тривалість Frostbitten збільшена з 10 до 10/11/12 секунд
    • Anti-Mage
      • Magebane’s Mirror: посилення відображеного заклинання збільшено з 20% до 30%
      • Blink: перезарядка знижена з 13.5/11/8.5/6 до 12/10/8/6 секунд
    • Arc Warden
      • Базова шкода збільшена на 2
    • Bane
      • Nightmare: дальність застосування збільшена з 500/550/600/650 до 550/600/650/700
    • Dawnbreaker
      • Базова регенерація здоров’я збільшена з 0.25 до 0.5
    • Death Prophet
      • Mourning Ritual: затримка шкоди знижена з 20/30/40/50% до 15/25/35/45%
    • Doom
      • Devil’s Bargain: штраф за вартість викупу збільшений з 15% до 20%
    • Drow Ranger
      • Marksmanship: бонусна шкода від влучань збільшена з 40/60/80 до 50/70/90
    • Earthshaker
      • Slugger: більше не потребує покращення Enchant Totem для активації
      • Тепер масштабується з Echo Slam замість Enchant Totem (значення не змінені)
    • Ember Spirit
      • Sleight of Fist: вартість мани змінена з 65 на 60/65/70/75
      • Flame Guard: шкода за секунду знижена з 20/30/40/50 до 15/25/35/45
    • Enchantress
      • Enchant: отриманий досвід при використанні знижено з 50% до 35%
    • Hoodwink
      • Acorn Shot: тривалість уповільнення знижена з 0.35 до 0.3 секунди
    • Lich
      • Death Charge: дальність відновлення мани збільшена з 1200 до 1500
    • Talents:
      • Рівень 15 Talent: тривалість “Sinister Gaze” зменшена з +0.4 до +0.3 секунди
    • Lina
      • Combustion: поріг шкоди збільшений з 150 до 175
      • Light Strike Array: тривалість оглушення знижена з 1.3/1.6/1.9/2.2 до 1/1.4/1.8/2.2 секунди
    • Lion
      • Hex: дальність застосування збільшена з 550/575/600/625 до 575/600/625/650
    • Talents:
      • Рівень 15 Talent: “зниження часу перезарядки Hex” збільшено з 2 до 2.5 секунд
    • Magnus
      • Skewer: шкода збільшена з 75/150/225/300 до 80/160/240/320
    • Talents:
      • Рівень 10 Talent: тривалість “уповільнення Shockwave” збільшена з +0.5 до +0.75 секунд
    • Marci
      • Rebound: тривалість бонусу до швидкості руху союзників знижена з 5 до 4 секунд
    • Talents:
      • Рівень 20 Talent: “швидкість руху Unleash” знижена з +12% до +10%
    • Naga Siren
      • Deluge: максимальна швидкість руху збільшена з 225 до 240
    • Nature’s Prophet
      • Ironwood Treant: базовий час атаки Treant збільшений з 1.4 до 1.6 секунд
      • Wrath of Nature: базова шкода знижена з 120/155/190 до 100/140/180
    • Necrophos
      • Базовий інтелект збільшено з 22 до 23
      • Ghost Shroud: посилення магічної шкоди знижено з 25% до 20%
    • Ogre Magi
      • Bloodlust: бонус до швидкості атаки збільшений з 30/45/60/75 до 35/50/65/80
      • Fire Shield: Multicasts тепер надає пріоритет Ogre Magi, потім героям, потім будівлям і, нарешті, крипам, пропускаючи вже посилені одиниці
    • Omniknight
      • Purification: ефективність додаткового Purification від Aghanim’s Shard знижена з 75% до 65%
      • Repel: тривалість знижена з 6 до 5 секунд
      • Hammer of Purity: шкода знижена з 55/70/85/100 до 40/60/80/100
    • Talents:
      • Рівень 10 Talent: “+1 сек тривалості Guardian Angel” замінено на “+1 сек тривалості Repel”
      • Рівень 20 Talent: “+2 сек тривалості Repel” замінено на “+2 сек тривалості Guardian Angel”
    • Pangolier
      • Double Jump
      • Shield Crash: максимальне збільшення шкоди знижено з 50% до 40%
      • Max Barrier: максимальне поглинання шкоди знижено з 50% до 40%
    • Phantom Lancer
      • Juxtapose: шкода від ілюзій збільшена з 13/15/17% до 15/17/19%
      • Divergence: шкода від ілюзій збільшена з 15/17/19% до 17/19/21%
      • Spirit Lance: тривалість ілюзії збільшена з 2/4/6/8 до 3.5/5/6.5/8 секунд
      • Phantom Rush: бонус до спритності тепер застосовується під час ривка і протягом 1.5 секунд після його завершення
    • Primal Beast
      • Базова швидкість руху знижена з 310 до 305
    • Pugna
      • Life Drain: відновлення здоров’я за секунду на ворогах змінено з 160/240/320 до 150/250/350
    • Riki
      • Backstab: множник шкоди від спритності збільшено з 0.4/0.8/1.2/1.6 до 0.55/0.9/1.25/1.6
    • Ringmaster
      • Базова швидкість руху знижена з 315 до 310
      • Strongman Tonic: бонус до сили за рівень Ringmaster знижено з 1.5 до 1
      • Wheel of Wonder: тривалість таймера знижена з 2.75/3.0/3.25 до 2.5/2.75/3 секунд
      • Час автоматичного вибуху знижений з 8 до 6 секунд
      • Spotlight: тривалість ефекту збільшена з 0.1 до 0.3 секунд
    • Rubick
      • Базова шкода знижена на 2
    • Sand King
      • Базова сила знижена з 22 до 21
      • Caustic Finale: базова шкода знижена з 20/40/60/80 до 15/35/55/75
    • Shadow Demon
      • Disseminate: відсоток втрати поточного здоров’я знижено з 20% до 14/16/18/20%
    • Shadow Shaman
      • Shackles: перезарядка знижена з 20 до 20/19/18/17 секунд
    • Snapfire
      • Lil’ Shredder: тривалість уповільнення знижена з 3 до 2.5 секунд
    • Spirit Breaker
      • Базова сила знижена з 29 до 28
    • Templar Assassin
      • Psionic Traps: шкода знижена з 150/250/350 до 125/225/325
    • Terrorblade
      • Базова шкода знижена на 2
    • Tinker
      • Heat-Seeking Missile: шкода знижена з 125/225/325/425 до 100/200/300/400
    • Treant Protector
      • Eyes in the Forest: перезарядка збільшена з 20 до 20/19/18/17 секунд
    • Underlord
      • Firestorm: шкода знижена з 30/50/70/90 до 25/45/65/85
    • Visage
      • Grave Chill: бонус до швидкості атаки знижено з 45/70/95/120 до 40/65/90/115
    • Witch Doctor
      • Hex of Mending: радіус лікування знижений з 750 до 675
      • Tether: радіус знижений з 750 до 675
    • Talents:
      • Рівень 10 Talent: “+8 швидкості руху” замінено на “+0.1 сек тривалості Paralyzing Cask”
    • Zeus
      • Heavenly Jump: бонус до швидкості руху знижено з 80% до 75%
      • Nimbus: радіус атаки тепер відповідає радіусу Heavenly Jump

    Варто зазначити, що Valve раніше оновлювала систему Dota Plus у відповідь на масові скарги гравців.

    Схожі новини