З несподіваним випуском патча 7.37 Dota 2 відбулося багато змін героїв. Це перший великий патч після введення Героїчних Фасет і Вроджених Здібностей. Це означає, що в патчі 7.37 відбудеться багато змін героїв. Але не хвилюйтеся. Замість того, щоб читати велике оновлення, ми виділили найбільші зміни героїв у патчі 7.37.
Найбільші зміни героїв у патчі 7.37 Dota 2
Більшість героїв Dota 2 отримали певні зміни в патчі 7.37. Щоб заощадити вам час, ось найбільші зміни та ті, які привернули найбільше уваги.
Omniknight
Degen Aura
- Радіус збільшено з 300 до 325
Purification
- Тепер покращується з Aghanim’s Shard. Після 3-секундної затримки, ціль очищується знову з 75% ефективністю
Repel
- Тепер надає 60% опір магії
- Кулдаун збільшено з 45/40/35/30 сек до 55/50/45/40 сек
- Покращення Aghanim’s Shard видалено
Hammer of Purity
- Правильно перетворено на модифікатор атаки (це усуває затримку між влучанням атаки ближнього бою та застосуванням чистої шкоди)
- Більше не крадеться магічними способами
- Більше не активує Magic Stick
- Витрати мани зменшено з 30/40/50/60 до 30/35/40/45
- Кулдаун зменшено з 16/14/12/10 сек до 16/12/8/4 сек
- Шкода зменшено з 55/80/105/130 до 50/70/90/110
- Бонус базової шкоди зменшено з 55/80/105/130% до 55/70/85/100%
Guardian Angel
- Змінено з здібності на одиницю на здібність на точку. Тепер застосовує Guardian Angel до всіх союзних одиниць в радіусі 400
- Більше не має 2 зарядок
- Дальність кидка зменшено з 900 до 600
- Кулдаун збільшено з 70/60/50 сек до 110/100/90 сек
- Витрати мани збільшено з 100/150/200 до 125/175/225
- Покращення Aghanim’s Scepter перероблено. Тепер забезпечує глобальну дальність кидка, збільшує радіус та дозволяє впливати на будівлі. Також підсилює регенерацію здоров’я та вхідне лікування на 100% протягом тривалості. Радіус Scepter: 700
Talents
- Талант рівня 10: базова шкода зменшено з +50 до +35
- Талант рівня 10: -2 сек кулдаун Purification замінено на +1 сек тривалості Guardian Angel
- Талант рівня 15: -15 сек час відновлення зарядки Guardian Angel замінено на -20 сек кулдаун Guardian Angel
- Талант рівня 20: -5 сек кулдаун Hammer of Purity замінено на -3 сек кулдаун Purification
Sand King
Dust Devil Facet
- Площа дії Sand Storm збільшена з 300/350/400/450 до 450/500/550/600
Caustic Finale
- Шкода від максимальної здоров’я змінена з 6/9/12/15% на 4/8/12/16%
- Тривалість змінена з 6 сек на 4.5/5/5.5/6 сек
Sand Storm
- Покращення Aghanim’s Scepter видалено
Stinger
- Тепер активує Magic Stick
- Витрати мани збільшено з 30 до 35/40/45/50
- Кулдаун збільшено з 14/11/8/5 сек до 15/12/9/6 сек
- Бонусна шкода тепер є додатковою фізичною шкодою замість бонусної шкоди від атаки
- Бонус шкоди від атаки зменшено з 40/80/120/160 до 35/70/105/140
Epicenter
- Тепер покращується з Aghanim’s Scepter. Кожні 0.5 сек створюються 3 зони атаки Stinger у випадкових місцях, кожна з яких займає 15% поточного радіусу Epicenter та завдає 50% шкоди Stinger ворогам, яких вона вражає. Один ворог може бути вражений лише однією атакою Stinger за пульс
- Маючи обидва предмети, імпульси Aghanim’s Shard застосовують одну атаку Stinger від Aghanim’s Scepter
Talents
- Талант рівня 10: +10 шкоди Sand Storm за секунду замінено на +8% уповільнення Stinger
- Талант рівня 15: +50 шкоди Stinger замінено на +150 дальності кидка Burrowstrike
- Талант рівня 15: +12% уповільнення Stinger замінено на +25 шкоди Sand Storm за секунду
Phantom Lancer
Divergence Facet
- Бонус шкоди ілюзій зменшено з +4% до +2%
Illusory Armaments – нова вроджена здібність
- Предмети, які надають бонус шкоду, тепер надають базову шкоду на 65% від оригінального бонусу
Spirit Lance
- Шкода ілюзії зменшено з 20% до 15%
- Бонусна шкода ілюзій Aghanim’s Scepter зменшено з 30% до 20%
Phantom Rush
- Більше не є вродженою здібністю
- Кулдаун змінено з 16/13/10/7/4 сек на 13/10/7/4 сек
- Максимальна відстань Rush змінено з 525/600/675/750/825 на 600/675/750/825
- Бонус спритності змінено з 5/10/20/30/40 на 10/20/30/40
Juxtapose
- Шкода ілюзій зменшено з 18/20/22% до 13/15/17%
Talents
- Талант рівня 20: шкода Juxtapose зменшено з +10% до +6%
- Талант рівня 25: +20% критичний удар (200%) замінено на +15% шкоди Illusory Armaments
Medusa
Venomous Volley – нова фасет
- Medusa накладає отруту на кожну п’яту атаку, уповільнюючи швидкість руху ворогів на 35%, швидкість атаки на 80 і швидкість касту на 50% протягом 1.5 секунд. Отруєна атака рахується як модифікатор атаки для Split Shot
Mana Shield
- Більше не є здібністю, яка підвищується рівнем, тепер має базову шкоду 2.4 за ману і потім отримує 0.1 шкоди за ману за рівень героя
Mystic Snake
- Більше не уповільнює швидкість руху або повороту
- Кулдаун збільшено з 13/12/11/10 сек до 15/14/13/12 сек
Gorgon’s Grasp – нова здібність
- Medusa випускає стріли в небо, які падають у трьох групах в лінії, кожна група більша за попередню. Вороги, яких вразила група стріл, отримують 30/70/110/150 фізичної шкоди та вкорінюються, не можуть повертатися і отримують 100 фізичної шкоди за секунду протягом 0.8/1.2/1.6/2 сек. Початковий радіус: 150. Зростання радіусу: 50. Дальність кидка: 625. Витрати мани: 40/60/80/100. Кулдаун: 30/27/24/21 сек
Stone Gaze
- Витрати мани збільшено з 150 до 200
Talents
- Талант рівня 10: бонус фізичної шкоди Stone Gaze збільшено з +8% до +10%
- Талант рівня 25: +1.9 шкоди Mana Shield за ману замінено на +1 стріли Gorgon’s Grasp
Lycan
Alpha Wolves – нова фасет
- Збільшує максимальний рівень Summon Wolves на 2, але зменшує максимальний рівень Howl і Feral Impulse на 1
Summon Wolves
- Шкода та здоров’я вовків масштабується лінійно для їх п’ятого та шостого рівнів
- Починаючи з рівня 5, вовки отримують Hamstring, модифікатор атаки, який застосовує 0.5-секундне вкорінення і наступні 4 атаки від одиниць під контролем Lycan завдають додаткову 50 фізичну шкоду. Кулдаун: 8 сек
- Починаючи з рівня 6, вовки отримують Hightail. Після активації, вовки отримують сплеск енергії, отримують прискорений та фазований рух, 100% ухилення та 20 швидкості атаки протягом 8 секунд. Кулдаун: 50 сек
- Вовки, викликані з Aghanim’s Shard, покращуються при підвищенні рівня Summon Wolves понад 4 рівень
Kunkka
Admiral’s Rum – нова вроджена здібність
- Отримання шкоди від героя, будівлі або Рошана, яка знижує здоров’я Kunkka нижче 65%, автоматично активує Admiral’s Rum на 10 секунд, надаючи 10% бонусної швидкості руху та затримуючи 20% отриманої шкоди. Затримана шкода розподіляється рівномірно протягом 10 секунд після закінчення бафа. Склади додаються адитивно з іншими джерелами Admiral’s Rum. Кулдаун: 60 сек
Torrent
- Радіус збільшено з 225 до 250
- Витрати мани зменшено з 100 до 90
Tidebringer
- Більше не є вродженою здібністю
- Дальність розсічення змінено з 500/650/800/950/1100 на 650/800/950/1100
- Бонус шкоди змінено з 10/30/60/90/120 на 30/60/90/120
- Кулдаун змінено з 16/13/10/7/4 сек на 13/10/7/4 сек
Ghostship
- Союзні герої, які потрапили під Ghostship, отримують посилений Admiral’s Rum. Бонус швидкості рому: 15%. Затримка шкоди: 35%
- Тепер покращується з Aghanim’s Scepter. Створює флот з 2 кораблів у цільовій точці з інтервалом 2.5 секунди. Кожен корабель також стріляє 3 хвилями по 4 гарматних ядра з порту та правого борту, які завдають 40% шкоди Ghostship, проходячи крізь ворогів. Кожна одиниця може бути вражена лише одним гарматним ядром за залп. Радіус снаряда гармати: 100. Швидкість снаряда гармати: 1400
Torrent Storm
- Видалено талант рівня 25: флот Ghostship замінено на +100 площі дії заклинань
Death Prophet
Spirit Collector Facet
- Тепер також отримує духів від власної смерті Death Prophet та під час її смерті
Mourning Ritual – нова фасет
- Death Prophet затримує 20/30/40/50% вхідної шкоди, приймаючи шкоду через 1 секундні інтервали протягом 5 секунд. Масштабується з Exorcism
Crypt Swarm
- Дальність збільшено з 810 до 900
- Дальність кидка тепер дорівнює дальності хвилі
Spirit Siphon
- Тепер може цілитися на Рошана та Торменторів
Talents
- Талант рівня 15: +250 здоров’я замінено на +75 площі дії Silence
- Талант рівня 20: +50 шкоди Crypt Swarm замінено на +400 здоров’я
Anti Mage
Persecutor – нова вроджена здібність
- Атаки уповільнюють ворогів залежно від того, скільки мани вони втратили. 12.5/15/17.5/20% мінімальне уповільнення при 50% мани, до 25/30/35/40% максимальне уповільнення при 0% мани. Тривалість уповільнення: 0.75 сек
Mana Break
- Більше не є вродженою здібністю
- Шкода від мани за удар змінено з 16/23/30/37/44 на 25/30/35/40
- Максимальна шкода від мани за удар змінено з 0.8/1.6/2.4/3.2/4% на 1.6/2.4/3.2/4%
Blink
- Покращення Aghanim’s Scepter перероблено. Зменшує кулдаун на 1 сек. Після касту Blink наступний Mana Break протягом 5 секунд підсилюється, спалюючи додаткові 20% від максимальної мани та заважаючи цілі відновлювати або отримувати ману протягом 6 секунд. Цей дебаф не знімається
Talents
- Талант рівня 15: 40% уповільнення на повністю виснажених маною цілях замінено на +10% максимального уповільнення Persecutor
- Талант рівня 20: -1 сек кулдаун Blink замінено на +0.7 сек стану Mana Void
Venomancer
Plague Carrier – нова фасет
- Коли прикріплено до носія, здоров’я ward також збільшується на 1/1.5/2/2.5% від максимальної здоров’я носія
Septic Shock – нова вроджена здібність
- Нова вроджена здібність. Пасивна, не підвищується рівнем
- Атаки Venomancer завдають додаткову магічну шкоду залежно від кількості дебафів на цілі атаки. Рахує лише дебафи від Venomancer та його Plague Wards. Базова шкода за дебаф: 10%
- Може бути покращено з Aghanim’s Scepter. Збільшує базову шкоду Septic Shock за дебаф з 10% до 20%. Plague Wards також завдають шкоду Septic Shock на основі їхньої шкоди від атаки
Poison Sting
- Більше не є вродженою здібністю
- Покращення Aghanim’s Scepter видалено
- Тривалість змінено з 3/6/9/12/15 сек на 6/9/12/15 сек
- Шкода за секунду змінено з 2/6/14/22/30 на 8/16/24/32
- Уповільнення змінено з 3/6/9/12/15% на 8/10/12/14%
Plague Ward
- Витрати мани збільшено з 21/24/27/30 до 24/26/28/30
Shadow Fiend
Lasting Presence Facet
- Necromastery: кожне вбивство героя збільшує максимальну кількість душ на 1 до смерті Shadow Fiend
Necromastery
- Вбивства героїв більше не збільшують максимальну кількість душ на 1 за замовчуванням
Shadowraze
- Тривалість стека зменшено з 8 сек до 7 сек
- Витрати мани збільшено з 75 до 80
Requiem of Souls
- Максимальна ширина лінії зменшено з 350 до 300
- Тривалість страху за душу зменшено з 0.7 сек до 0.6 сек
Talents
- Талант рівня 20: страх Requiem за лінію зменшено з +0.25 сек до +0.2 сек
Visage
Death Toll – нова фасет
- Вбивства Soul Assumption надають 35 золота за заряд душі, до 105/140/175/210 золота. 15% золота з крипів. Вороги, вбиті протягом 3 секунд після застосування Soul Assumption, також надають золото
Lurker – нова вроджена здібність
- Пасивна, не підвищується рівнем
- Тривалість кулдауну здібностей Visage зменшується, поки він не отримує шкоду. Надає стек кожні 2 секунди, поки Visage не отримує шкоду. Кожен стек надає 2% швидкості кулдауну з максимальним значенням у 10 стеків. Стеки зникають через 2 секунди після отримання будь-якої шкоди
Gravekeeper’s Cloak
- Більше не є вродженою здібністю
- Зменшення шкоди за шар змінено з 4/8/12/16/20% на 8/12/16/20%
- Час відновлення шару змінено з 7/6/5/4/3 сек на 7/6/5/4 сек
Silent As The Grave
- Витрати мани збільшено з 100 до 115
- Тривалість зменшено з 35 сек до 30 сек
- Бонусна шкода зменшено з 25% до 20%
Є безліч інших змін героїв у новому патчі 7.37 Dota 2. Тож не соромтеся переглянути офіційні примітки до патчу для повного списку.