Deadlock від Valve вже перевищив 100 тисяч онлайн-гравців. Сьогодні вийшов масштабний патч з багатьма оновленнями геймплею, карти та інтерфейсу гри.
Загальні зміни
- Додано нову сторінку профілю, яка відображає статистику недавніх матчів та загальну статистику гравця і героїв (Примітка: нові додані статистики ‘Souls Collected’ та ‘Healing’ починаються з 0 для всіх гравців).
- Додано кнопку “Поскаржитися” в меню ESC для можливості повідомлення про порушення з боку союзників у грі.
- Покращено видимість кнопки “Поскаржитися” на екрані після гри.
- Тепер можна перетягувати предмети між категоріями в Build’ах.
- Додано пошук у списку Public Builds, тепер можна шукати за ключовими словами в назвах Build’ів.
- Новопубліковані Build’и героїв тепер зберігають мову Build’у.
- Додано чекбокс “Показати всі мови” в списку Public Builds, його можна зняти, щоб бачити тільки Build’и вашою мовою.
- Виправлено проблему з оновленням списку Build’ів при зміні героїв у режимі sandbox.
- Додано підтримку локалізації для німецької, польської та корейської мов.
- Вікно для підбору матчів тепер відкривається на годину раніше в будні та вихідні дні.
- Гравці можуть поставити гру на паузу тільки один раз за гру.
- Команда може поставити на паузу не більше трьох разів за гру серед усіх гравців.
- Додано сповіщення про те, що гра відновилася, через спалах додатку гри.
- Різноманітні покращення продуктивності клієнта та сервера.
- Додано налаштування для стрімерів в панель опцій, яке приховує імена гравців в інтерфейсі гри.
- Додано тренувального бота для ближнього бою в зоні “gym” у режимі sandbox.
- Додано нове повідомлення “Гра застаріла” у верхній частині HUD, щоб ви швидко дізналися про наявність оновлення.
- Додано чекбокс на післяігровому опитуванні, щоб це опитування більше не з’являлося.
- Предмети тепер показують їхній вплив на дух при використанні alt.
- Виправлено проблему з історією матчів профілю, коли сторінка історії не запам’ятовувалася.
- Додано Heal Amp та Debuff Resist до Vitality статистики в магазині.
- Деталі героїв на панелі управління тепер показують інформацію про дух при використанні alt, а не тільки в грі.
- Гра тепер блокує швидке оновлення здібностей протягом 2 секунд після смерті, щоб запобігти випадковим оновленням.
- Тепер можна надійно спостерігати за грою друга через список друзів.
- Дрібні виправлення меню друзів і груп.
- Додано стан “недоступно” до інтерфейсу Zipline, коли zipline знаходиться в стані охолодження після завдання шкоди.
- Управління для спостерігачів тепер використовує ліву/праву кнопку миші для перемикання між гравцями команди і пробіл для перемикання між командами. Це тепер працює в режимі вільного курсору, і ви все ще можете натискати на портрети/мінікарту, щоб спостерігати за окремими героями.
- Додано нову музику під час зворотного відліку до відродження за 5 секунд до відродження.
- Додано альтернативну музику в магазині, яка грає в нейтральному магазині.
- Кількість спостерігачів тепер відображається в грі.
- Імена гравців тепер показуються спостерігачам.
- Додано розмиття руху об’єктів.
- Оптимізовано продуктивність обробки поля відстані для навколишнього освітлення.
Оновлення ігрового процесу
- Додано стрибки по стінах (не витрачає витривалість, вимагає напрямку управління від стіни, може бути виконано один раз).
- Переміщено один слот гнучкості з “Set of enemy Base Guardians” до “All Enemy Lane Guardians”.
- Додано мотузки до деяких будівель, щоб ви могли підніматися (тримайте клавішу стрибка, щоб зачепитися за них). Можна стріляти, висячи на них.
- Додано пару телепортерів до зовнішніх ліній на середині шляху (поруч із трьома червоними нейтральними кріпами).
- Чотири телепортери змінили своє розташування.
- Телепортери на верхньому поверсі переміщено на рівень вулиці.
- Внутрішні телепортери переміщено до будівлі Bodega та Театру.
- Телепортери закриті протягом перших 10 хвилин гри (вони виглядають візуально закритими).
- Guardians більше не дають 1 AP.
- AP тепер додається на таких рівнях Souls: 3500, 5200, 8000, 9700.
- Час відновлення парирування зменшено з 6 с до 5 с.
- Бонус спринту доставки Urn збільшено з +2 до +3.
- Мінімальна відстань, на яку гравець повинен бути, щоб атакувати walker, збільшена з 30 м до 32 м.
- Шанс на випадання Golden Statues збільшено на 6%.
Оновлення предметів
- Monster Rounds: Опір кулі проти NPC збільшено з 30% до 35%.
- Hollow Point Rounds: Spirit Shield збільшено з +80 до +85.
- Restorative Shot: Лікування від героїв збільшено з 30 до 35.
- High-Velocity Mag: Швидкість кулі зменшено з +35% до +30% (тепер має оновлення).
- Active Reload: Життєвий стиль зменшено з 30% до 22%.
- Active Reload: Тривалість бафу зменшено з 8 с до 7 с.
- Kinetic Dash: Швидкість вогню зменшено з 30% до 25%.
- Long Range: Тепер надає +90 Bullet Shield.
- Melee Charge: Тепер надає +1 HP регенерації.
- Swift Striker: Тепер надає +10% Ammo.
- Titanic Magazine: Броня кулі збільшена з 10% до 15%.
- Toxic Bullets: Зниження лікування збільшено з -55% до -65%.
- Toxic Bullets: Кровоточивість зменшено з 6% до 5%.
- Toxic Bullets: Тепер надає +100 Health.
- Intensifying Magazine: Тепер стабільно зменшується до 0%, коли ви припиняєте стріляти, а не миттєво обнуляється.
- Warp Stone: Опір кулі зменшено з 40% до 30%.
- Sharpshooter: Тепер надає +175 Bullet Shield.
- Sharpshooter: Більше не надає бонусу до пошкоджень в голову.
- Sharpshooter: Пошкодження зброї збільшено з 60% до 70%.
- Burst Fire: Тривалість дії збільшено з 3 с до 4 с.
- Escalating Resilience: Максимальний опір кулі збільшено з 36% до 40%.
- Alchemical Fire: Час відновлення зменшено з 28 с до 26 с.
- Heroic Aura: Тривалість дії збільшено з 5 с до 6 с.
- Додано новий T3 Weapon Item, Headhunter: Вимагає High-Velocity Mag. Надає +50% Bullet Velocity, +15% Weapon Damage і +150 Bullet Shield. Пасивний кулдаун: Влучання в голову героя завдає додаткової шкоди +140 Damage, лікує вас на +8% Max HP і надає +2 м/с на 3 секунди. Кулдаун: 6 секунд.
Оновлення героїв
- Abrams: Час відновлення Infernal Resilience збільшено з 16 с до 18 с (це ослаблення).
- Abrams: Тепер знову виконує підтягування на зіплайні (це посилення).
- Abrams: Виправлено проблему, коли Shoulder Charge іноді приголомшував ворогів на сходах.
- Bebop: Дальність гвинтівки збільшено з 30 м до 32 м.
- Bebop: Гак тепер за замовчуванням націлюється тільки на ворогів. Якщо використовувати з alt cast (середня кнопка миші), він буде працювати тільки в режимі союзника.
- Bebop: Hyper Beam тепер можна скасувати за допомогою парирування.
- Dynamo: Rejuvenating Aurora тепер можна скасувати за допомогою парирування.
- Grey Talon: Розмір зіткнення Charged Shot зменшено на 8%.
- Grey Talon: Базова шкода Charged Shot зменшено зі 105 до 100.
- Haze: Базова шкода кулі збільшена з 5,3 до 5,6.
- Infernus: Зменшено вертикальний діапазон ураження Flame Dash.
- Ivy: Приріст шкоди кулі за кожен boon зменшено з 0,55 до 0,5.
- Kelvin: Радіус кулі збільшено з 5 до 6.
- Lash: Поліпшено позицію руки при стрільбі, щоб вона була трохи далі від прицілу.
- Paradox: Виправлено проблему, коли Paradoxical Swap все одно відбувався, навіть якщо Paradox помирав під час його виконання.
- Pocket: Зменшено посилення Barrage з 8% до 7% за кожен стек.
- Seven: Радіус Static Charge збільшено з 5 м до 6 м.
- Shiv: Приріст шкоди кулі за кожен boon зменшено з 0,5 до 0,4.
- Vindicta: Тривалість Stake зменшено з 2,25 с до 2 с.
- Viscous: Повторно розроблено Primary Fire, щоб зробити його більш зручним у використанні та покращити шкоду та масштабування.
- Warden: Базова швидкість руху зменшена з 6,5 до 6.
- Yamato: Максимальний час завдання шкоди Power Slash зменшено з 1,5 с до 1,4 с.