Категорії

    Інтерв’ю зews: Проблеми Liquid, лідерство cadiaN та майбутнє

    Викладено:

    Бразильський тренер сів із HLTV для тривалого інтерв’ю про свої гойдалки з Liquid і що він сподівається зробити далі.

    Сезон 2024 для Liquid розпочався з великих очікувань після ряду гучних переходів, але швидко зазнав краху, ставши одним з найбільших провалів останніх років.

    Через сім місяців команда вже розлучилася з Феліпе “skullz” Мейдейросом, Каспером “cadiaN” Мьоллером і головним тренером Вілтоном “zews” Прадо. Відбулася ще одна перебудова, і Рассел “Twistzz” Ван Далкен вперше у своїй кар’єрі бере на себе кермо команди, сподіваючись спрямувати її на правильний шлях.

    В інтерв’ю HLTV, zews згадав “дуже велику сварку” наприкінці січня. Саме тоді почали виникати проблеми. “З того часу я бачив, як все розгорталося”, – сказав він. “Тож це не сталося за ніч, це було щось, що накопичувалося, скажімо так. І це не означає, що все змінилося повністю, але ми почали бачити зіткнення ідей, стилів гри та особистостей.”

    Бразилець підтвердив загальну думку, що команда не повністю сприйняла систему cadiaN, і що датський IGL важко адаптувався до нового стилю. Однак він відмовився покласти всю провину на cadiaN. “Це не було через одну людину, що все провалилося. Це була системна проблема, де ми не змогли зробити цю несумісність сумісною, так би мовити.”

    zews тримає свої варіанти відкритими, хоча тренерство не здається пріоритетним у його списку. На запитання, чим би він хотів займатися далі, він сказав, що розглядав би роль Генерального менеджера — яка дала б йому ту свободу, якої бракувало в Liquid — і можливості роботи на трансляціях. “Поки що я продовжуватиму робити своє тут і намагатимуся зробити свій внесок найкращим чином.”

    Як би ви описали свій час у Liquid і які цілі були поставлені, коли ви приєдналися до організації наприкінці минулого року?

    Якщо коротко описати мій час у Liquid, це було б… Коротко і розчаровуюче. Думаю, це ті слова, які я б використав. Цілі були, в першому сезоні, звісно ж, зробити Major. Це була найважливіша мета, і це нас сильно зачепило.

    Але в загальній картині мій роль у Liquid була спрямована на довгострокове встановлення команди. Ми мали здобувати рейтингові очки, щоб отримувати запрошення, оскільки ми починали з нуля. Тому що це хаос, так? Розклад і подорожі… Коли вам доводиться грати ці відкриті кваліфікації, особливо з нашою командою з “Північної Америки” і подорожуючи між регіонами…

    Ми хотіли, звісно, кваліфікуватися на Major, але найважливішим було встановити себе як топ-16 або топ-10 команду, яка могла б отримувати прямі кваліфікації [на турніри]. Отже, з Liquid у мене була більша візія того, куди ми хочемо йти, але негайним фокусом було зробити цю лінійку робочою та позиціонувати себе в рейтингах.

    Як була зібрана команда? Коли ви приєдналися, підписання ще не були зроблені. Як була сформована команда? Хто був залучений у процес і яка була ваша роль у створенні команди?

    [Генеральний менеджер] Jokasteve надіслав мені повідомлення, запитуючи, чи займаюся я чимось. Він розповів про реформування проекту, і спочатку це було щось зовсім інше… Це було з oSee, Brehze і повною NA лінійкою – але була можливість створити альтернативний гучний склад, над яким він працював.

    cadiaN, twistzz, YEKINDAR і NAF, але замість skullz це був би KSCERATO. Він хотів, щоб я допоміг його залучити, що нам зрештою не вдалося зробити, тому що він на той час не хотів залишати [FURIA], так? Він хотів залишитися там і будувати.

    Було дуже важливо для Liquid зберегти цю NA позицію, і з точки зору доступності на ринку на той час не було так багато гравців, які могли б це зробити, грати на рівні інших чотирьох гравців і які могли б змусити команду підписати контракт, оскільки ми були на крайній термін, щоб це зробити, або все розвалиться. Тож я мав придумати гарну альтернативу, щоб це сталося…

    Але коли мова йшла про визначення складових, Twistzz, cadiaN і зрештою skullz, хто прийняв це рішення? Це був ваш крок?

    Ні, це було консенсусом. Joka вже в основному зібрав усе, і я не міг би мати такої влади, незважаючи на те, що всі думають. Але це був консенсус, оскільки всі вірили в потенціал команди. Було багато розмов, особливо з cadiaN і Twistzz. На той час Twistzz був дуже цінним і важливим елементом для Liquid, і ми були невпевнені, чи він приєднається. З cadiaN це було більш-менш певно, що він прийде.

    Так що для Twistzz… Він дуже хотів приєднатися до Liquid на той час, потім FaZe почали показувати чудові результати, і він мав вирішити, куди йти. І Twistzz дійсно подобалася гра skullz. І він сказав: “Якщо цей хлопець прийде, я приєднаюся до команди.” Тож ми прискорили переговори з ним. skullz був гарантією, що ми отримаємо Twistzz, мене, cadiaN, і що склад буде затверджений.

    Чи можете ви пояснити трохи більше про вашу роль у керуванні командою?

    Коли йдеться про створення команди, у мене не було такої влади, і роботу вже зробив Joka, тож йому належить заслуга за це. Але в плані управління командою після її зібрання я не можу ховатися від своїх обов’язків. У мене була управлінська влада, але речі вирішувалися комітетом в Liquid, і я думаю, що це одна з проблем, яку ми мали.

    Не було одного голосу, і це не був мій голос, голос Joka або [Менеджера з продуктивності] Едварда. Все вирішувалося комітетом, і з мого досвіду, керівництво комітетом не працює. Ви повинні приймати всі вхідні дані та відгуки і приймати відповідні рішення, але ви повинні дотримуватися певної лінії мислення, ви не можете намагатися догодити всім.

    Потрібен був голос командування, так?

    Саме так. Це було необхідно, і ніхто не мав цієї влади. Я намагався іноді, але це було неможливо.

    Було багато розмов про ті командні заходи, які ви провели наприкінці року, ще до того, як почали змагатися. Вони створили враження, що всі добре ладнали, що ви створювали хорошу атмосферу. На вашу думку, коли ви почали відчувати перші проблеми в команді?

    Я думаю, єдине погане в цих заходах було те, що ми створювали контент навколо них. Особисто я думаю, що вони були дійсно класними, я думав, що атмосфера в команді на початку була дійсно гарною.

    Дуже важко визначити, коли все змінилося. Я думаю, що була дуже велика сварка в команді, яку я пам’ятаю, приблизно наприкінці січня або лютого. І з того часу я бачив, як все розгорталося. Тож це не сталося за ніч, це було щось, що накопичувалося, скажімо так. І це не означає, що все змінилося повністю, але ми почали бачити зіткнення ідей, стилів гри та особистостей.

    Зважаючи на ознаки, які вже були в команді, чи було несподіванкою те, що ви не кваліфікувалися на Major, чи ви майже боялися, що це може статися?

    Це було, безумовно, несподіванкою, але не в тому сенсі, що ми не знали, що це можливо. Але ми також знали, що могли кваліфікуватися, і скрими проходили добре. Я думаю, що трохи тиск і очікування, які ми мали, призвели до цього, разом з ключовими рішеннями в іграх…

    І формат також, так?

    На жаль, він був жахливим, це нам коштувало, але це був формат, який ми мали, і ми повинні були кваліфікуватися, так? Тож я думаю, що це було більше через те, що ми не були підготовлені або готові ще і не були справжньою командою з точки зору єдності, скажімо так, з точки зору менталітету знання, як грати разом.

    А як було організовано лідерство і підхід до гри? Тому що здається, що в команді було багато голосів, і що не вдалося досягти компромісу щодо того, як команда повинна грати на сервері.

    На початку команди я робив все можливе, щоб поставити cadiaN лідером і капітаном, щоб всі могли слідувати його викликам і його ідеології і дійсно прийняти його лідерство.

    Тож я думаю… протягом цих проблем і цих розбіжностей і несумісностей, це почало змінюватися. Була спроба адаптуватися до стилю, де було більше одного способу зробити ротації і грати в гру. Тому що, як би там не було, існував стиль лідерства, було трохи, скажімо, труднощів у тому, як це лідерство сприймалося командою.

    Це лідерство поступово втрачалося на півдорозі, частково через деякі рішення cadiaN і частково через сильний опір і протидію з боку деяких гравців. Потім найбільшою проблемою, яку ми мали, було те, як перебудувати лідерство в майбутньому. cadiaN продовжував викликати, але ми мали свій стиль з ідеями та внесками всіх. І тут, на мою думку, цей розрив несумісності та розбіжностей зростав. Тому що ми бачили, що ідеї щодо того, як ми хотіли грати, і навіть ролі, які ми хотіли мати в грі, були дуже різними.

    Після того, як гравці залишили команду, було багато розмов про несумісність у команді, зокрема про те, що деякі гравці в команді могли не вірити в систему cadiaN, де, як на HEROIC, він командував військами в будь-який момент і гравці довіряли йому в будь-який момент. І також було багато розмов про те, що cadiaN, можливо, не зміг адаптуватися до потреб команди і способу, яким гравці хотіли грати. Це дійсно так було?

    Це було більше-менше так. Звісно, все ніколи не є чорно-білим. Я думаю, що ми отримали деякі хороші речі з системи cadiaN. Різниця полягає в тому, що він завжди грав з гравцями, які слідували за ним сліпо, але які не мали такого досвіду або майстерності на початку. І гравці Liquid вже багато виграли, що, так, створює труднощі в тому, як ви приймаєте [певні речі], але також приносить багато досвіду. Вони гравці, які здатні приймати свої власні рішення, і ми б змушували деякі ситуації з цією сліпою довірою, що пізніше, коли ми переглядали ігри і бачили результати, ми бачили, що це не тільки було не найкращим рішенням, але це не було тим, як ми хотіли грати.

    Тому так, був дуже сильний опір з боку гравців, але також були труднощі у cadiaN, щоб адаптуватися до цього нового стилю. Це не було через одну людину, що все провалилося. Це була системна проблема, де ми не змогли зробити цю несумісність сумісною, так би мовити.

    Озираючись назад, чи думаєте ви, що це було просто питанням того, що cadiaN був неправильним лідером для команди?

    Коротко кажучи, так, але не через некомпетентність чи щось подібне. Я думаю, що він справжній капітан, я думаю, що він лідер понад усе, що є дуже важливим. У нього є цей профіль лідерства, і він вимагає, щоб гравці довіряли йому. Тому я думаю, що він не був правильним лідером для цієї команди з цих причин. Я також дійшов до цього висновку пізніше і погодився з рішенням, тому я був частиною процесу мислення, що cadiaN не буде правильним лідером для цієї команди, але я не думаю, що це тільки через нього, а скоріше тому, що я не бачив майбутнього, де вони б добре працювали разом і таким чином були неправильним вибором.

    Я хотів запитати вас про skullz, когось, кого багато людей асоціюють з вами. Тому що він також бразилець і не мав такого великого досвіду першого рівня, він завжди здавався вашим ризиком. Чому, на вашу думку, це не вдалося і він не зміг показати те, чого багато хто очікував?

    Я думаю, що асоціація skullz зі мною є логічною, так? Частина моїх обов’язків полягала в тому, щоб привести цього п’ятого гравця, який не був би з Європи, щоб допомогти з місцями. Хоча, як я вже сказав, це не було тільки мною, було б несправедливо не брати на себе відповідальність. Що не вдалося у його випадку? Важко сказати, трохи нудьги за домом було частиною цього, тому що це був інший досвід для нього.

    Це був його перший міжнародний досвід. Він вільно володіє англійською, але є різниця між розмовою англійською і необхідністю спілкуватися за мілісекунди. Тому це трохи завадило на початку, так само, як і передсезонний ретрит і той факт, що люди спекулювали щодо його викупу, і вже був певний тиск через це. І також той факт, що в команді вже були відомі гравці, які можуть навчити вас, але в той же час вони можуть критикувати вас, так? Отримувати відгуки від своїх ідолів – це складна річ…

    І на початку, я думаю, його багато критикували внутрішньо. Він був нашим козлом відпущення з самого початку. Тому з самого початку це ускладнювало йому життя. І він був тим, хто мав найважчу роботу, так? Він був нашим наймолодшим гравцем і мав грати на позиціях і вивчати деякі трохи інші ролі, щоб бути більш повноцінним гравцем, тому я вважаю, що він не показав свій справжній потенціал. Він дуже хороший, і я вірю, що у FURIA, спілкуючись рідною мовою і тепер з цим досвідом, він гратиме краще. Я вірю, що якщо ви його запитаєте, він скаже, що в Liquid у нього було лише кілька моментів, коли він показав, що знає, що робить. В цілому, він дуже страждав там емоційно і ментально, і навіть з точки зору системи і ролі в грі, яку я визнаю, ми не поставили його в найкращу позицію для успіху.

    Як ви думаєте, як він впорається у FURIA?

    З ним, будучи бразильським гравцем, який прийшов з Liquid, я думаю, що він принесе деякі нові речі, які він бачив. Я думаю, що він гратиме набагато вільніше, набагато комфортніше, і атмосфера буде набагато кращою з точки зору того, щоб він почувався як вдома, а не ізольованим. Я був там з ним, але мені 36 років і я його тренер, так? Я можу зробити лише стільки, щоб він почувався комфортно. Ми живемо різним життям, тому найкраще, що я міг зробити, це підтримати його і бути там з ним. Я думаю, що він добре справиться у FURIA і сподіваюся побачити, як він продовжить рости і показувати, на що він здатний.

    Чесно кажучи, я не думав, що піду, поки не приїхав до Бразилії і не поспілкувався з Joka. Все змінилося. Wilton “⁠zews⁠” Prado

    Говорячи про ваш відхід з Liquid, як весь цей процес був організований? Чи обговорювали ви можливість залишитися в команді? Це було ваше рішення чи спільне?

    Останні кілька місяців у Liquid були дійсно складними, тому що було багато невизначеності щодо того, що станеться. У нас були незадоволені гравці і розглядалися різні сценарії. Чесно кажучи, я не думав, що піду, поки не приїхав до Бразилії і не поспілкувався з Joka. Все змінилося. Я навіть був під враженням, що гарантовано не піду зараз, що ми будемо реструктуризувати речі, що ще є час, щоб все привести в порядок. Тож це не було моїм рішенням.

    Але я визнаю, що наприкінці я був дуже незадоволений. Я пожертвував своїм здоров’ям, і ми не приносили результати, яких хотіли. Я завжди вірив, що для того, щоб команда була чемпіоном або послідовно доброю, всі повинні хотіти бути там, чого у нас не було. Тож це призвело до великої незадоволеності в команді, з мого боку і з боку деяких інших гравців. Тому це не було спільним рішенням, я не думаю, що хтось цього хотів у кінці, і вони не знали, як це вийде. Настільки, що я отримував повідомлення від гравців, такі як: “Я думав, що ти добре, ми добре, я не знаю, що сталося.” Але Liquid мав прийняти важке рішення, і це був результат у кінці, так? Це життя.

    Які вимоги ви б поставили, якби ви залишилися?

    Я б не ставив вимоги залишитися, тому що я люблю Liquid. Незважаючи на те, що це був сумний досвід у кінці, ми мали чудові моменти, гравці люблять людей там, я думаю, що вони хороші люди. Тому я б не ставив вимоги залишитися, але я б зробив рекомендації. Я вважаю, що команда повинна мати гравців, які хочуть бути там. Це була б моя перша рекомендація. Друга: якщо немає лідерства, ми повинні його встановити. Ми повинні були мати голос, якого б всі слухали, слідували і вірили. Для мене це був один з головних моментів.

    Але для мене найважливішим аспектом було привести до ладу деякі речі: культуру, яку ми мали в команді, менталітет команди і спосіб взаємодії людей один з одним, тому що багато речей вирішувалося за кулісами, замість того, щоб звертатися безпосередньо або навіть говорити людині вчасно, що є незадоволення, щоб вони могли це виправити. Ми мали високі стандарти, яких потрібно дотримуватися і досягати, але вони були внутрішніми і іноді навіть невідомими. Гравець поруч з вами ніколи не був запитаний, щоб підтримувати ці високі стандарти. І я думаю, що це були б основні моменти для зміни в наступному сезоні, з точки зору культури команди, щоб вона могла рухатися до того, щоб бути дійсно топ-рівневою конкурентною командою.

    Чи здивувало вас рішення Twistzz бути IGL? Чи думаєте ви, що він досягне успіху в цій ролі?

    Щоб віддати належне Twistzz, я думаю, що він має багато знань про гру. До кінця нашого перебування в Liquid я б сказав, що 90-95% наших тактик, нашого плейбуку і методології гри вже створювалися Twistzz і YEKINDAR. Це вже відійшло від cadiaN наприкінці, оскільки ми знали, що відбудеться зміна, і Twistzz довів, що здатний. Але водночас бути лідером і IGL – це набагато більше, ніж мати плейбук і знання про гру. Це про лідерство, як ви ставитеся до своїх товаришів по команді, як ви отримуєте від них найкраще, як ви доставляєте їм погані новини, щоб утримувати їх на високих стандартах.

    Тож я вважаю, що у нього є багато роботи, щоб зробити і довести себе в плані лідерства людей. Але з точки зору його здатності як капітана і стратега… Він має це вдосталь, і він, ймовірно, є, на мою думку, одним з п’яти найкращих гравців у світі з найбільшими знаннями. Тепер він просто має навчитися людській стороні і стороні лідерства.

    Ви сказали щойно, що однією з головних цілей Liquid на початковому етапі було консолідувати команду в топ-16 або топ-10. Факт в тому, що коли відбулися зміни, команда була на 11-му місці у світі. Чи думаєте ви, що була можливість, що команда не зазнала б стільки змін? Можливо, змінивши лише одного гравця і зберігши інших чотирьох і тренера?

    Це був один з варіантів, так.

    **Поговоримо про цілі спочатку. Я вважаю, що мета, яку ми поставили собі, полягала в тому, щоб бути топ-10 командою до кінця року. Тож я думаю, що спосіб, яким вийшли результати, болючіший за ті цілі, які ми поставили, оскільки ми намагалися не створювати занадто високих очікувань. Ми не кваліфікувалися на Major, що безумовно боляче, оскільки це була ще одна з наших цілей, і пройшли багато кваліфікацій, але в кінці ми набрали достатньо очок, щоб нам не потрібно було більше подорожувати на ці кваліфікації. Тож, з точки зору цих цілей, це було розчаруванням, тому що я вважаю, що те, що було зовнішнім як цілі команди, не відповідало реальним внутрішнім очікуванням. Очевидно, що у нас були набагато вищі стандарти, ніж те, про що говорили люди.

    Але рухаючись вперед, була можливість, що зміниться лише одна частина. Ми знали, що cadiaN не продовжить, тому я порадив йому знайти нове місце, яке б більше відповідало йому. Я сказав йому: “Я вірю, що ти справжній лідер і добрий. Ти хороший гравець, але тобі потрібно знайти іншу команду. Знайди місце, яке б більше відповідало тобі і яке буде слухати тебе.” Ви завжди повинні стикатися з речами прямо.

    І з skullz, був світ, де він продовжував би, очевидно, це не було навіть так важко, але skullz також висловив, що бразильська команда більше відповідала б йому, тому ми вже вели переговори з FURIA, щоб побачити, чи це має сенс. Коли команда була зібрана, це мало сенс, але рухаючись вперед, він не мав би того ж впливу або щастя там, якщо він не був би повністю залучений і залучений до цього. Це, на мою думку, має велике значення. На мій погляд, це потребувало б двох змін, а не трьох, щоб дійсно дати нам імпульс, який нам потрібен, після восьми місяців досвіду, де ви могли бачити області, в яких нам потрібно було покращитися і що нам не вистачало як команді.

    Я щойно дивився відео Mauisnake, і він оцінював зміни, які команди зробили за останні шість місяців. Однією з його найбільших критик на адресу Liquid було те, що він вважав, що ви відстаєте в плані мети. Як ви думаєте, як ви справилися з тактичної точки зору? Чи відчували ви себе настільки підготовленими під час фінальних етапів вашого перебування в Liquid, як під час піку вашої кар’єри, коли ви виграли два Major?

    Ні, звісно, ні. Коли ми виграли два Major, ми були на вершині мети, ми її створювали, але в жодний момент я не відчував, що не можу це зробити. На мою думку, CS еволюціонує в плані тактик і мети, звісно, але фундаментальні аспекти щодо того, як грати як команда, як спілкуватися, як змусити людей грати один за одного, реагувати… тощо. Ці речі не змінилися настільки сильно і не повинні змінюватися в своїй основі.

    Тому я відчував себе кваліфікованим для цього. Але коли я приєднався до Liquid, мене попросили бути більше людиною, яка керувала командою і цілями, а не так сильно зосереджуватися на тактичній частині, оскільки гравці там були більш ніж здатні це робити. Спочатку я дійсно насолоджувався тим, щоб дізнаватися про мету, щоб побачити, що змінюється і допомагати в інших областях у підготовці до матчів. Ми дійшли до точки, коли я роздруковував близько 130 аркушів паперу на кожну гру, тож ми вже були надмірно підготовлені і навіть мали занадто багато, на мою думку.

    Це було більше про фільтрацію правильної інформації, нам не потрібно було більше аналізу, це була область, яка вже була добре покрита. Гравці Liquid любили робити цю індивідуальну підготовчу роботу самі, що є чудовим, оскільки ви ніколи не будете настільки підготовлені, якщо хтось інший робить ваше “домашнє завдання” за вас. Тому це не вимагало, щоб я це робив за них, це було більше про організацію ідей разом і переконання, що ми на одній сторінці, з однією візією того, як ми хотіли реагувати на ці дії і знати, які дії очікувати. Або принаймні так це повинно було бути…

    Озираючись назад, чи маєте ви якісь жалі про свій час у Liquid? Чи зробили б ви щось по-іншому?

    Це як кажуть люди англійською: “Hindsight is 20-20.” Я б, безумовно, робив речі по-іншому, але в той час я їх робив, тому що вони здавалися правильними в плані вирішення ситуацій, які відбувалися. Але я б, безумовно, робив речі по-іншому. Я був би жорсткішим до деяких гравців. Незважаючи на те, що у мене не було влади, я б взяв на себе свободу сказати: “Ні, це не повинно бути так.” Або: “Так, давайте просто довіримося цій людині і зробимо це так.” Але я не маю жалів. Це був досвід, який… Людина, я захоплююся CS, я захоплююся грою. Я люблю Liquid, я люблю нашу сцену і індустрію кіберспорту. Тож було дуже класно бути частиною цього всього знову.

    Я б, безумовно, робив речі по-іншому. Я був би жорсткішим до деяких гравців Wilton “⁠zews⁠” Prado

    Я жалкую, що це було короткочасно і ми не досягли успіху, тому що я знаю, що в кінці дня, якщо моя робота полягала в тому, щоб керувати цією командою і зробити цю групу людей функціональною, незважаючи на проблеми, які ми мали, це була моя відповідальність знайти спосіб змусити ці частини працювати. Мені не вдалося це зробити, тож мій жаль у тому, що я не досяг успіху в роботі, незважаючи на фактори, які ми мали проти нас.

    Яка ваша думка про цей новий склад Liquid?

    Щоб сказати правду, я не знаю багато про ultimate. jks більш досвідчений, ніж skullz, але з того, що я чув, їхні особистісні профілі схожі. Тож він буде більш пасивним і тихим хлопцем. Це багато залежить від того, як команда зійдеться під лідерством Twistzz. Я думаю, що вони можуть мати хороше майбутнє, але якби я був ними, я б встановив більш реалістичні очікування, оскільки це буде навчальний процес і будуть труднощі на початку. Але якщо вони збережуть частини разом і працюватимуть над проблемами, які виникнуть, я думаю, що вони можуть добре справитися.

    Однією з найбільших занепокоєнь є вплив, який роль лідерства матиме на гру Twistzz. Ви сказали, що більшість викликів створювалися Twistzz і YEKINDAR під час фінальних турнірів сезону, і Twistzz продовжував добре грати. Ви думаєте, що його гра не постраждає?

    Як я вже сказав, одна річ – адаптувати свій плейбук і встановити, як вам подобається грати, перед матчем або під час практики. Інша річ – бути відповідальним протягом всієї гри за прийняття цих викликів, прийняття рішень, утримання команди організованою і слідування викликам, навіть коли вони не є правильним ходом, утримання всіх на одному рівні і робота над помилками. Тому що це не тільки про ігри, так? Можливо, буде вплив, я думаю, що це найбільш природна річ.

    Twistzz є одним з наймеханічніших гравців, яких я бачив. Тому я думаю, що він може бути одним з рідкісних випадків гравців, які не страждають так сильно, тому що якщо він поставить себе в позиції, де він не завжди знаходиться в центрі дії, йому потрібно буде більше зосередитися на веденні команди в пізніх раундах, я думаю, що він не буде так страждати. Але якщо його поставлять у ситуацію, де він повинен робити занадто багато, де йому потрібно читати гру, робити виклики і фрагувати, тоді буде важко підтримувати числа, тому що… Будь-яка людина повинна спеціалізуватися в одній області, так? Ви не можете бути майстром на всі руки.

    Після того, як було оголошено, що ви йдете з Liquid, були деякі спекуляції, що ви можете приєднатися до FURIA. Чи була це коли-небудь можливість? Ви коли-небудь думали про це?

    Я б був божевільним, якби сказав, що ніколи не думав про це… вони є потужною командою в багатьох аспектах, особливо в Бразилії і в тому, що вони означають для регіону. І, на мою думку, вони стали ще кращими з skullz.

    Але на ваше питання, ні… Я не думаю, що це коли-небудь була реальна можливість. Вони ніколи не починали розмову про це і, правду кажучи, я не очікував, що вони також. Навіть якби вони це зробили, я не впевнений, що ми б досягли згоди, оскільки є багато історії там прямо і непрямо з часів MIBR / FURIA…

    Будь ласка, не зрозумійте мене неправильно, я знаю деяких з цих хлопців дуже добре і це не має бути зроблено більшим, ніж воно є, або щоб спробувати зробити удар по них. Я просто вважаю, що вони є організацією, яка має свій спосіб робити речі і що вони мають сильну віру в цей спосіб. Я також був у цьому достатньо довго, щоб знати, що до чого, і мати сильну переконаність у своїх віруваннях і способах того, як речі повинні бути зроблені.

    Ви думали про те, що будете робити далі? Ви відкриті для чогось іншого в індустрії?

    Я не займався тренерством або змагальним кіберспортом майже два з половиною роки після EG… Багато людей думають, що я тренував тут, у Бразилії, але ні… Я вже займався чимось дуже відмінним від того, до чого я звик, будучи відірваним від змагань, які були головним пріоритетом у моєму житті настільки довго, наскільки я можу згадати в недавній пам’яті.

    Я робив усе можливе, щоб знайти час, щоб розібратися і приділити додаткову увагу налагодженню свого життя і здоров’я – особливо після серцевого нападу. Потім я отримав уявлення про те, як сильно я все це пропустив, з тими двома тижнями допомоги O PLANO. Вони були у складній ситуації і хотіли допомоги, і в кінці кінців, вони були тими, хто допоміг мені…

    Потім майже відразу я приєднався до Fluxo, де ми кваліфікувалися на Major, а потім я приєднався до Liquid. Це були класні досвіди, де, навіть якщо це не було красиво – ми досягли деяких цілей, але до кінця я згадав деякі труднощі і розчарування, які змусили мене захотіти піти в першу чергу. Я пожертвував багато свого здоров’я, щоб зробити ці роки тренерства. Моє здоров’я вже не те, але я терплю це, тому що хочу. Як я завжди казав, я люблю змагатися, я люблю кіберспорт і це вибір, який я роблю добровільно.

    Але… це не стає легше зробити цей вибір. Чисто як тренер, якщо щось з’явиться, що має сенс, я завжди розгляну це. Але це важко, оскільки я не відчуваю, що тренери сьогодні мають владу робити те, що потрібно. Це інше, коли ваша траєкторія привела до цієї влади, і це те, що я вважав, що я б мав у Liquid.

    Це схоже на колишню дівчину, з якою ви зустрічалися три роки… якщо ви розійшлися і знову зустрілися через деякий час, це нові стосунки чи продовження старих? Я вважав, що це буде останнє…

    Все це, щоб сказати, що я дійсно хотів би продовжувати в цій індустрії, оскільки я щиро її люблю, незважаючи на її недоліки, і сподіваюся продовжувати бути активною частиною, яка робить свій внесок у кращий шлях.

    Що б я робив, якщо не тренерство? Я думаю, у мене є два варіанти, які я міг би дуже бачити, щоб мали сенс. Я б дуже хотів офіційно піти по шляху GM, де я міг би дійсно створити проект з початку до кінця. Ви знаєте, робити речі так, як я вважаю, що вони повинні бути зроблені, де ви робите ходи, які мають сенс і створюєте стійкий довгостроковий проект. Така візія бракує, на мою думку, і я є однією з людей, які мають досвід, відносини і навички для цього, оскільки я робив подібне в минулому.

    Або, з іншого боку, я б дуже хотів бути залученим у створення цього видовища, що означає бути частиною трансляцій як член таланту. Я думаю, що я міг би добре справлятися, намагаючись поділитися деяким своїм досвідом і розібрати деякі більш нюансовані деталі, які іноді упускаються з уваги, у розважальний спосіб. На щастя, у мене завжди були дуже хороші друзі в цій індустрії. Тож, принесення деяких інсайтів їм і трохи цієї більш реалістичної точки зору щодо того, що означає змагатися на високому рівні, могло б бути цікавим. Але знову ж таки, це більше про те, як доповнити шоу.

    Отже, в не такій короткій формі, моє майбутнє відкрите, і я все ще аналізую. Я повинен побачити все, що з’явиться на моєму шляху, у мене є деякі цікаві пропозиції на столі. Але зараз час сповільнитися і прийняти правильне рішення. Мені 36 років, у мене багато досвіду, і я пройшов через багато хороших і поганих речей. І настав час застосувати ці речі на практиці десь, що буде тримати мене в бізнесі і де речі можуть бути зроблені об’єктивно і ефективно, щоб принести мені трохи миру теж, так? Я заслуговую бути щасливим теж, і всі ті, хто працює в нашому бізнесі, знають, як важко підтримувати цей баланс між здоров’ям, особистим життям і роботою. Я б хотів знайти щось, що дозволить мені захоплюватися своєю роботою, але також бачити людей навколо мене, яких я люблю більше трьох разів на рік.

    Ви вже мали розмови з ТО про виконання цієї роботи на трансляціях?

    Я мав кілька розмов з друзями в індустрії, з кастерами, аналітиками та іншими людьми, з якими я вважав, що має сенс говорити. Я надіслав повідомлення деяким організаторам турнірів, але я ще не отримав багато відповіді. Я знаю, що календар турнірів встановлено, тож якщо це станеться, то станеться, коли це потрібно. Але тим часом я продовжуватиму робити своє тут і намагатимуся зробити свій внесок найкращим чином.

    Схожі новини