Valve випустила нове оновлення для Counter-Strike 2, яке в основному зосереджене на незначних виправленнях, але найпомітніші зміни стосуються механіки стрибків, що викликала багато проблем із моменту релізу гри.
Виправлення стрибків
Мета оновлення — покращити “стабільність” висоти стрибків та успішне приземлення на поверхні, що знаходяться близько до максимальної висоти стрибка. Було внесено зміни, які скоригували середню висоту стрибка, що може вплинути на відомі лайн-апи стрибкових кидків гранат.
Основні зміни:
- Покращена стабільність висоти стрибка, тепер вона варіюється не більше ніж на 0.015625 одиниць незалежно від відстані до початкових координат карти (0,0,0).
- Раніше висота стрибка могла відрізнятися до 0.03125 одиниць, залежно від відстані до центру карти.
- Покращено стабільність успішного приземлення на поверхні, що знаходяться дуже близько до максимальної висоти стрибка.
- Висота стрибка все ще залежить від рівня витривалості; при використанні cl_showpos 2, показник витривалості при відштовхуванні від землі відображається з кольоровим кодуванням.
- Виправлено баг, коли cl_showpos показував некоректну висоту стрибка при стрибках з похилих поверхонь.
- Виправлено випадки, коли клієнтська частина гри “опускала” гравця під час стрибка через те, що сервер не підтверджував, що стрибок дійсно відбувся.
Інші зміни
- Змінено логіку підбору зброї поблизу C4: тепер приоритетом є розмінування, а не випадковий підбір зброї.
- Тепер при попаданні кулі через дві однакові частини тіла (наприклад, обидві ноги) противник гарантовано відтворюватиме анімацію здригання в тій частині, яка знаходиться ближче.
- Вибухи гранати HE всередині димової завіси тепер розсіюють накопичений ефект диму для гравців, що знаходяться всередині цього диму.
- Покращено стабільність гри.
Карти
- Dust II: виправлено розрив у геометрії.
Оновлення стрибків та виправлення інших дрібних помилок спрямовані на покращення ігрового процесу та підвищення стабільності гри, що має позитивно вплинути на комфорт гравців під час матчів.