Категорії

    Valve вирішує проблему зі стрибками в останньому оновленні CS2

    Викладено:

    Valve випустила нове оновлення для Counter-Strike 2, яке в основному зосереджене на незначних виправленнях, але найпомітніші зміни стосуються механіки стрибків, що викликала багато проблем із моменту релізу гри.

    Виправлення стрибків

    Мета оновлення — покращити “стабільність” висоти стрибків та успішне приземлення на поверхні, що знаходяться близько до максимальної висоти стрибка. Було внесено зміни, які скоригували середню висоту стрибка, що може вплинути на відомі лайн-апи стрибкових кидків гранат.

    Основні зміни:

    • Покращена стабільність висоти стрибка, тепер вона варіюється не більше ніж на 0.015625 одиниць незалежно від відстані до початкових координат карти (0,0,0).
    • Раніше висота стрибка могла відрізнятися до 0.03125 одиниць, залежно від відстані до центру карти.
    • Покращено стабільність успішного приземлення на поверхні, що знаходяться дуже близько до максимальної висоти стрибка.
    • Висота стрибка все ще залежить від рівня витривалості; при використанні cl_showpos 2, показник витривалості при відштовхуванні від землі відображається з кольоровим кодуванням.
    • Виправлено баг, коли cl_showpos показував некоректну висоту стрибка при стрибках з похилих поверхонь.
    • Виправлено випадки, коли клієнтська частина гри “опускала” гравця під час стрибка через те, що сервер не підтверджував, що стрибок дійсно відбувся.

    Інші зміни

    • Змінено логіку підбору зброї поблизу C4: тепер приоритетом є розмінування, а не випадковий підбір зброї.
    • Тепер при попаданні кулі через дві однакові частини тіла (наприклад, обидві ноги) противник гарантовано відтворюватиме анімацію здригання в тій частині, яка знаходиться ближче.
    • Вибухи гранати HE всередині димової завіси тепер розсіюють накопичений ефект диму для гравців, що знаходяться всередині цього диму.
    • Покращено стабільність гри.

    Карти

    • Dust II: виправлено розрив у геометрії.

    Оновлення стрибків та виправлення інших дрібних помилок спрямовані на покращення ігрового процесу та підвищення стабільності гри, що має позитивно вплинути на комфорт гравців під час матчів.

    Схожі новини