Основні моменти
- Повний еко / Збереження: Не витрачайте гроші. В крайньому випадку, купіть кращий пістолет.
- Півбай / Напівбай: Купуйте те, що можете, але так, щоб у наступному раунді ви могли зробити повний бай; не витрачайте всі гроші.
- Повний бай: Повний набір зброї + повний набір гранат.
- Форсбай: Витрачайте всі гроші, навіть якщо не зможете купити в наступному раунді.
Цей пост було оновлено 26 квітня 2024 року відповідно до змін, внесених Valve в економіку. Тепер Zeus приносить винагороду за вбивство, нагороду за вбивство з CZ75 підвищено, а нагороду за вбивство з XM1014 знижено.
Розуміння роботи економіки CS2 – це навичка, яка може визначити результат матчів. Хоча багато факторів впливають на підсумок матчу між двома командами, економіка та її управління є одним з найважливіших. Як ви керуєте економікою, визначає, чи виграєте ви гру, чи ні.
З огляду на її важливість, важливо навчитися правильно управляти своєю економікою в CS2, тому в цьому гіді ми покажемо вам все, що потрібно знати про економіку в CS2.
Як працює економіка в CS2
Для тих, хто не знайомий, термін «економіка» в CS2 відноситься до всього, що пов’язано з грошима в реальному матчі CS2. Це не має нічого спільного з ринком скінів або чимось подібним.
У CS2 гроші використовуються щораундно для покупки зброї та спорядження в грі. Наприкінці кожного раунду гравці отримують гроші, які можуть витратити на початку наступного раунду.
Існують правила, які визначають, скільки грошей ви заробляєте за раунд. Розуміння їх дуже важливо, якщо ви хочете краще управляти економікою в CS2. Спрощено, сума грошей, яку ви заробляєте, залежить від трьох факторів:
- Вбивства
- Результат раунду (Перемога або Поразка)
- Закладення та знешкодження бомби
Заробіток грошей – Вбивства
Вбивства в CS2 винагороджуються грошима. Однак сума залежить від зброї, використаної для вбивства. Наприклад, вбивство з гвинтівки приносить $300, тоді як вбивство з AWP приносить $100. Нижче наведено список, який пояснює, скільки грошей ви отримуєте за вбивства з певної зброї:
- Zeus x27 – $100
- AWP – $100
- Пістолети – $300
- P90 – $300
- Штурмові гвинтівки та кулемети – $300
- Гранати – $300
- Пістолети-кулемети (крім P90) – $600
- Дробовики (крім XM1014) – $900
- XM1014 – $600
- Ніж – $1500
Як видно з цього списку, чим дорожча зброя, тим менше грошей ви отримуєте за вбивство. Це пов’язано з тим, що дешевші види зброї, такі як SMG, пістолети та дробовики, вважаються більш складними для вбивства.
Збільшуючи винагороду за вбивства з менш дорогої зброї, яка зазвичай використовується в складних економічних ситуаціях, гра намагається запобігти ситуаціям, коли команда, яка виграє, може просто продовжувати купувати найкращу зброю, нарощуючи свої запаси грошей.
Заробіток грошей – Кінець раунду
Другий фактор, який впливає на економіку, – це результат раунду. Перемога в раунді приносить гроші, але поразка також приносить винагороду.
- Перемога в раунді приносить вашій команді $3250.
- Програш у раунді приносить вам $1400 за першу поразку. За кожний наступний раунд, який ви програєте, сума, яку ви отримуєте, збільшується на $500. Це називається бонусом за серію поразок. Цей бонус досягає максимуму на рівні $3400.
- На стороні Т, перемога за допомогою успішного вибуху приносить $3500.
- Успішне знешкодження з боку CT також приносить $3500.
Звичайно, це «командні гроші». Ваша особиста винагорода за вбивства також додається до цієї суми.
Закладення бомби
Закладення бомби приносить $300 тому, хто її заклав, і якщо ви програєте раунд після цього, вся ваша команда отримує додаткові $800. Таким чином, спроба закладення бомби в раундах, де ваша команда купила менш дорогу зброю, може бути дуже вигідною для вашої економіки.
Нарешті, якщо ви загинете як терорист після закінчення офіційного таймера раунду і бомба не була закладена, ви отримаєте $0 у наступному раунді. Тому часто вигідніше загинути до завершення таймера раунду як терорист.
Поширені економічні стратегії в CS2
У CS існує ряд термінів, що стосуються економіки, які повинні знати всі, хто грає в гру на конкурентному рівні. Вони здебільшого говорять самі за себе, але ми пояснимо концепцію кожного з них нижче.
Важливо знати, що для повного баю (зі спорядженням та всім іншим) вам потрібно близько $5000 як Т і $6000 як CT. Не обов’язково купувати повний набір спорядження щоразу, але добре знати, до чого прагнути. З квітня 2024 року гравці можуть бачити мінімальну суму грошей, яку вони гарантовано матимуть у наступному раунді, що полегшує управління економікою.
Повний еко / Збереження раунду
Повний еко (часто просто називають «еко») означає «не купувати нічого». Це для тих моментів, коли ваша команда дуже бідна і змушена заощаджувати гроші на наступний раунд. У повному еко-раунді ви граєте з пістолетом за замовчуванням або оновлюєте його до дешевого пістолета, такого як P250, якщо можете собі це дозволити. Повні еко-раунди дуже важко виграти. Основною метою цих раундів є пожертвування одним раундом заради можливості повного баю в наступному.
Напівбай / Півбай
Як випливає з назви, це середній варіант між еко та повним баєм. Це для тих випадків, коли у вас є гроші, але їх недостатньо для покупки гвинтівки та повного бронежилета. У напівбай-раундах звичайними варіантами є деякі гранати та дешевша зброя, така як SMG, дробовики або, можливо, Famas/Galil.
Повний бай
Це те, для чого потрібні всі раунди економії. Повний бай означає закупівлю всього: гвинтівки, спорядження та повного бронежилета. На стороні CT це також зазвичай включає комплект для знешкодження.
Форсбай
Відчайдушні часи вимагають відчайдушних заходів. Форс означає повну покупку без урахування вашої економічної ситуації. Його використовують, коли ви повинні виграти наступний раунд за будь-яку ціну. Це стратегія високого ризику і високої винагороди, яку потрібно використовувати з обережністю.
Герой бай
Це менш поширена стратегія закупівлі, але «герой бай» – це коли один гравець у команді купує кращу зброю, а решта економить. Прикладом може бути, коли один гравець, який заробив багато грошей завдяки вбивствам, купує AWP для утримання однієї точки, тоді як решта команди економить.
Анти-еко / Бонус / Фарм
Це зазвичай використовується, коли очікується, що ворожа команда зробить еко (наприклад, після програшу пістолетного раунду). Анти-еко закупка означає, що ви купуєте зброю, яка приносить велику винагороду за вбивства, таку як SMG та дробовики, щоб заробити більше грошей, вбиваючи супротивників з пістолетами.
Поради щодо економіки в CS2
Це командна гра
Найважливішим фактором у CS2 є командна координація. Завжди спілкуйтеся з командою про те, коли і що ви купуєте. Ваша команда і ви повинні мати однакову економіку.
Витрачайте розумно
Ви також можете покращити економіку команди, приймаючи невеликі розумні рішення. Наприклад, якщо ви граєте за CT, розгляньте можливість відмовитися від шолома, якщо у вас обмежені кошти.
Дропи
Якщо у вас є зайві гроші, завжди дропайте зброю своїм товаришам по команді та допомагайте їм заощадити гроші. Якщо вам не вистачає грошей на певну закупівлю, завжди просіть дроп від товариша, у якого більше грошей.
Припиніть постійно форсити
Це часто зустрічається на нижчих рівнях гри, але є гравці, які купують кожен раунд. Це може бути через розчарування або просто через відсутність знань. Купуючи кожен раунд і ніколи не даючи економіці можливості стабілізуватися, ви завдаєте серйозної шкоди своїй команді.
Висновок
Економіка CS2 звучить дуже складно, але для більшості гравців достатньо знати основи. Вам не потрібно постійно рахувати до останнього долара і ретельно стежити за тим, скільки грошей має кожен гравець на сервері. Просто слідкуйте за економічною ситуацією ворога та дотримуйтесь економічних рішень своєї команди, і цього буде більш ніж достатньо.