Категорії

    malbsMd про матч з NAVI: “Було б неймовірно помститися”

    Викладено:

    Гватемалець сподівається зупинити серію NAVI з 7 перемог над G2.

    Маріо “malbsMd” Самайоа став несподіваним підписанням G2 під час літньої перерви, коли європейська організація обрала його замість Неманьї “nexa” Ісаковича на ролі якоря. Це рішення породило більше запитань, ніж відповідей, але 21-річний гравець продемонстрував чудовий старт у G2.

    Його середній рейтинг у G2 складає 1.23, і він допоміг команді зайняти друге місце на Esports World Cup, а також вийти до плей-офф на IEM Cologne. У Мальті він також показав відмінну гру з рейтингом 1.32, що дозволило G2 кваліфікуватися до півфіналу проти Natus Vincere.

    Перед матчем із командою Алексі “Aleksib” Віролайнена, malbsMd поспілкувався з HLTV про інтеграцію в команду, зростання рівня конкуренції після підписання контракту з німецькою організацією та свої очікування від півфіналу.

    Думки після того серіалу?

    Це була складна серія, якщо чесно. Ми думали, що переможемо 2-0, бо на Mirage у нас все виходило дуже добре, але нас розгромили, і я не знаю, що сталося. Просто треба переглянути матч і виправити помилки, це класика. Таке буває, але на Nuke ми показали, що можемо грати добре, це було круто.

    Чи здивував тебе їхній вибір Inferno? Це комфортна карта для G2, і вже давно.

    Якщо чесно, я не дуже звертаю увагу на вето. Я просто зайшов у кабіну, вони сказали карти, і я такий: “Окей”.

    Що пішло не так на другій карті? Ти вже сказав, що це треба переглянути, але за першим враженням, що пішло не так?

    Мені здалося, що ми не були собою. На T-сайді ми багато разів намагалися виконати атаку на точку A і втратили багато раундів із зброєю. Наприкінці було 7-5, що не так вже й погано, але програти пістолетний раунд теж недобре. Ми почали з рахунку 10-5, і відновитися після важкого T-сайду було важко, тому я б сказав, що це була проблема.

    Тепер вас чекають NAVI, які твої думки про цей матч?

    Є багато мемів про це протистояння, знаєте, G2 програють 8-0 або щось таке в особистих зустрічах. Ми хочемо просто змінити цю ситуацію, спробувати отримати першу перемогу, і я відчуваю, що якщо ми переможемо NAVI, то зможемо добре виступити у фіналі. Тому я сподіваюся на найкраще завтра.

    Чи було б приємно помститися після EWC?

    Так, звісно, це було б неймовірно, дуже круто.

    Як ти почуваєшся після певного часу в G2? Як адаптація?

    Це було дуже добре, якщо чесно. Я сказав хлопцям, як я це відчуваю, і мені дуже комфортно. На початку, виходячи з того, що я чув від інших про хлопців, я думав, що буде зовсім по-іншому, але з моменту мого приєднання вони зробили все, щоб я почувався комфортно. Навіть незважаючи на те, що я граю на ролях якоря, як я сказав у своєму першому інтерв’ю, я граю дуже добре. Я ніколи не відчував тиску через те, що граю в G2, мені здавалося, що я досі в M80, бо вони теж були дуже хорошою групою для мене і ставилися до мене так само. Я не був новачком, я був як старий друг, знаєте?

    Які зміни у типі суперників, з якими ви граєте? Адже це значний крок уперед.

    Я розмовляв зі Swisher десь два дні тому, бо він сказав, що йому доведеться повернутися до NA, щоб грати в ECL, тому я просто дякую богу, що мені більше не доведеться грати проти Take Flyte або подібних команд. Це справді круто, бо чесно кажучи, я не хочу бути зарозумілим, але для мене це було марною тратою часу — грати багато матчів проти слабких команд.

    Де ти бачиш межі для цього складу G2? Це лише світовий номер 1, виграш Major’ів — це мета?

    Звісно, але це дуже складно. Я відчуваю, що у нас дуже хороша група, і наша індивідуальна майстерність дуже висока. Як я, m0NESY, NiKo, huNter-, навіть Snax, ми дуже хороші як команда і як індивідуальні гравці. Нам потрібно припинити помилятися у простих ситуаціях, які ми іноді маємо, і насправді грати в CS, бо якщо ми це зробимо, ми можемо бути справді дуже хорошою командою.

    Що, на твою думку, є причиною цих помилок у простих ситуаціях? Комунікація, геймплей?

    Це може бути багато речей, знаєте, це може бути тиск. Коли у вас багато хороших індивідуальних гравців, хтось може намагатися зробити героїчні ігри або щось подібне. Як, наприклад, m0NESY в останньому раунді Inferno просто побіг на мідл. Це було круто, у нього був гарний раунд, але він міг зіпсувати його. Такі дрібниці можуть повністю змінити раунд.

    Схожі новини