Valve внесли невеликі зміни в геймплей та впровадили новий захід проти читів у своєму останньому оновленні.
Valve зайняли тверду позицію проти функцій на зразок Snap Tap та скриптів, які дозволяють гравцям частково автоматизувати свої рухи, впровадивши заходи для ігнорування певних багатокомандних прив’язок та для виявлення і вигнання гравців з офіційних серверів Valve за допомогою обладнання для контр-страйфінгу.
Два менші оновлення в нотатках до патчу могли залишитися непоміченими через загальну дискусію, одна з них — це те, що звук при виконанні успішного jump-throw тепер чутно іншим гравцям поблизу.
Інше оновлення — Valve роблять подальші кроки в боротьбі з читами, тестуючи “VacNet 3.0” на “обмеженому наборі матчів.” Розробники просять повідомляти про випадкові скасування через командний зворотній зв’язок на електронну пошту.
Повний список змін в патчі:
[ INPUT ]
- Деякі типи автоматизації руху/стрільби, такі як контр-страйфінг з підтримкою обладнання, тепер будуть виявлятися на офіційних серверах Valve, що призведе до вигнання з матчу.
- Прив’язки, які включають більше ніж одну з наступних команд, тепер будуть ігноруватися за замовчуванням. Підтримку можна знову ввімкнути, використовуючи конвар, захищений від читів, ‘cl_allow_multi_input_binds 1’.sprint, reload, attack, attack2, turnleft, turnright, turnup, turndown, forward, back, left, right, moveup, movedown, klook, use, jump, duck, strafe, zoom, yaw, pitch, forwardback, rightleft
- Звук при виконанні jump-throw тепер може бути почутий іншими гравцями поблизу.
[ VacNet ]
- Почалося початкове тестування VacNet 3.0 на обмеженому наборі матчів. Якщо ви вважаєте, що ваш матч був скасований неправильно, надішліть нам деталі матчу на електронну пошту csgoteamfeedback@valvesoftware.com.