ESL слідує позиції Valve щодо функцій Snap Tap та подібних до SOCD, але наразі тільки на офлайн-змаганнях.
ESL оголосила, що з початку ESL Pro League Season 20, яка стартує 3 вересня, на LAN-турнірах більше не дозволятимуться функції автоматизації руху на клавіатурах, такі як Razer’s Snap Tap та Wooting’s SOCD.
Організатори продовжуватимуть дозволяти використання таких функцій та подібних асистентів на онлайн-турнірах, але очікують, що позиція буде оновлена, коли “з’явиться можливість виявлення та дотримання правил,” – сказав представник ESL в інтерв’ю для HLTV.
Запроваджуючи цю заборону, ESL слідує жорсткій позиції Valve щодо цього питання. Після того, як ці функції стали гарячою темою після їх випуску на початку літа, розробники 19 серпня заявили, що вони “обходять основні навички координації” та випустили оновлення, яке забороняло гравцям використовувати їх на офіційних серверах.
У боротьбі проти використання таких функцій Valve також, ймовірно, відключила будь-які внутрішньоігрові зв’язки, які включали більше однієї дії руху та атаки, що включало різноманітні популярні зв’язки на стрибок і кидок, але вже були знайдені обхідні шляхи.
BLAST швидко відреагувала забороною подібних функцій клавіатури на своїх турнірах. Це включало онлайн-змагання Fall Showdown, хоча це було б складно контролювати через відсутність надійного інструменту виявлення в публічному доступі.